بازدید 48822

حسینیان: چند بار از احمدی نژاد خواهش کردم

کد خبر: ۳۰۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۷ 08 February 2013
حسینیان گفت: در ماجرای استیضاح روز یکشنبه مجلس نه از دولت چنین انتظاری می‌رفت و نه از مجلس.
 
حسینیان درباره اتقاقات روز داغ مجلس به رجانیوز گفت: 

رئیس‌جمهور از وقتی وارد شد، چهره‌اش را عصبانی دیدم و رفتم و از ایشان خواهش کردم که بگذارید خودمان مدیریت کنیم و ان‌شاءالله مسئله با خیر و خوشی ختم شود. حتی پنج مرتبه از ایشان تأکیداً خواهش کردم که صحبتی نشود که آرامشی که در جامعه لازم است، خدای نکرده خدشه‌دار شود. حتی یکی از دوستان قرار بود در حمایت از وزیر کار نطق کند. دوستان به من پیشنهاد کردند و گفتند: «شما نطق کنید، چون ممکن است آن دوستمان عصبانی شود و حرف تندی بزند». آن دوست ما پذیرفت و بنده مسئولیت نطق را به عهده گرفتم. درخواستم در نطق این بود که در این موقعیت سیاسی و اجتماعی که قرار گرفته‌ایم و واقعاً در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم. در سوریه درگیر شیوخ مرتجع عرب و قدرت‌های غربی هستیم. در لبنان و فلسطین در حال یک نبر تمام عیار با اسرائیل هستیم. یک جنگ روانی تمام عیار علیه جمهوری اسلامی به وجود آمده است. در این موقعی که دشمن منتظر تنش داخلی است، به این نکات توجه داشته باشیم. بعضی‌ها در مجلس از من انتقاد کردند که خیلی التماس کردی. گفتم: «واقعاً چاره‌ای نبود». خواهش کردم این موقعیت را در نظر بگیرند و بعد رأی بدهند که ان‌شاءالله به این تنش‌ها پایان بخشیده شود و همان‌ طور که مقام معظم رهبری انتظار داشتند، آرامش بر کشور حاکم شود.

متأسفانه تلاش ما به نتیجه نرسید و این تنش به وجود آمد که باعث خوشحالی دشمنان شد. مردم ما باید بدانند کشتیبان این کشتی کسی است که چندین سال تجربه کرده است و دیده‌ایم در سخت‌ترین شرایط و حتی در توفان‌های سهمگین آن را هدایت کرده است. مطمئن باشند که رهبری از این گردنه هم عبور خواهد کرد و بدنامی‌اش البته برای مسئولین باقی خواهد ماند که چرا در این موقعیتی که مردم در حال یادآوری عید، امام، شهدا و انقلاب هستند، عید مردم را به کام آنها تلخ کردند، ولی مردم مطمئن باشند که این انقلاب از این حوادث بسیار پشت سر گذاشته است.

ما سخت‌ترین شرایط را داشته‌ایم و این انقلاب آن‌قدر قدرتمند و توانمند هست که این لوکوموتیو از سخت‌ترین گردنه‌ها عبور کند و ان‌شاءالله انقلاب روز‌به‌روز شکوفاتر به پیش برود. مردم نگران نباشید. گرچه حق دارند تلخکام و گله‌مند نباشند، ولی نگرانی به خودشان راه ندهند. این آزمایش برای ماست تا معلوم شود مایی که مدعی ولایت هستیم، موفق بیرون می‌آییم و با این آزمایش خود را به مردم نشان می‌دهیم. خداوند می‌خواهد درونمان را برای مردم بیرون بریزیم و این هم آزمایش دیگری است که قطعاً مسئولین را برای مردم شفاف‌تر و روشن‌تر خواهد کرد و این هم به نفع انقلاب است و همان طور که فتنه 88 یک نعمت الهی برای انقلاب و یکی از الطاف خفیه الهی بود که چهره بسیاری از منافقین را برای مردم روشن کرد، این آزمایش هم آزمایش ولایت بود و خیلی از درون‌ها برای مردم آشکار خواهد شد و ان‌شاءالله انقلاب شفاف‌تر، با نیروهای معتقدتر و پایبندتر از اصول و ولایت به حرکت خود ادامه خواهد داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست