بازدید 3030
۱

افتتاح بيمارستان سربيشه به دهه فجر نرسيد

احداث بيمارستان سربيشه از مصوبات سفر دوم رئيس جمهور است که بهره برداري از آن به زمان ها و مناسبت هاي مختلفي مانند هفته دولت، سفر سوم هيئت وزيران، دهه فجر 89 و 90 وعده داده شد اما ...
کد خبر: ۳۰۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۱ 07 February 2013
احداث بيمارستان سربيشه از مصوبات سفر دوم رئيس جمهور است که بهره برداري از آن به زمان ها و مناسبت هاي مختلفي مانند هفته دولت، سفر سوم هيئت وزيران، دهه فجر 89 و 90 وعده داده شد اما با گذشت يک سال از سفر چهارم رئيس جمهور به استان در فهرست پروژه هاي قابل افتتاح دهه فجر امسال هم نيست.

آن طور که معاون عمراني فرماندار سربيشه مي گويد: اين پروژه براي بهره برداري به احداث ساختمان هاي جانبي و اضطراري از جمله آزمايشگاه و سردخانه نياز دارد که در طرح ديده نشده است و هر چند قرار بود از محل طرح هاي مهر ماندگار اعتبار دريافت کند اما تاکنون براي احداث آزمايشگاه يا سردخانه اعتباري ديده نشده است.

«خسروي» مي افزايد: احداث اين فضاها در بيمارستان ضروري است و بايد انجام مي شد اما ساخته نشده و اعتباري هم براي آن اختصاص نيافته است.

وي با اشاره به احداث ساختمان بيمارستان مي گويد: هر چند نيروهاي مورد نياز شامل حدود 56 متخصص و غير متخصص جذب شده اند و اقدام هاي گزينش آن ها انجام شده است اما احداث ساختمان هاي جانبي و اضطراري بيمارستان هم ضرورت دارد.

به گفته وي، قسمتي از تجهيزات مورد نياز بيمارستان خريداري شده و بخشي هم در مراحل خريد است هر چند دانشگاه علوم پزشکي بيرجند 10 ميليارد ريال براي تأمين تجهيزات اختصاص داده است، اما کافي نيست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
پس متر ورامين
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی