بازدید 24413
۹

جزییات دیدار نمایندگان مجلس با برخی زندانیان امنیتی زندان اوین

امروز صفر نعیمی رز، محمدرضا محسنی ثانی، حجت‌الله خدایی سوری و مهدی دواتگری، چهار تن از نمایندگان مجلس از زندان اوین بازدید کردند. آنان در این بازدید به بندهای ۲۰۹ و ۳۵۰ نیز که مختص زندانیان امنیتی است نیز سرکشی و با برخی از این افراد گفت‌و‌گو کردند.
کد خبر: ۲۹۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۴ 21 January 2013
صبح امروز پس از چندین هفته تلاش، برخی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با حضور در زندان اوین، از بخش‌های گوناگون این زندان بازدید کردند.

به گزارش «تابناک»، مهدی دواتگری، نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: در این بازدید، چهار نفر از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور داشتند که عبارتند از: آقایان صفر نعیمی رز، محمدرضا محسنی ثانی، حجت‌الله خدایی سوری و مهدی دواتگری.

وی افزود: نمایندگان در آغاز با مسئولین زندان نشستی برگزار کرده و در مورد مسائل و مشکلات زندانیان و همچنین چگونگی برخورد مسئولین زندان با زندانیان به تبادل نظر با یکدیگر پرداختند.

دواتگری گفت: با این حال، اعضای کمیسیون از بخش‌های گوناگون زندان از جمله امکانات رفاهی، بخش قرنطینه، بهداری و بندهای عمومی و امنیتی این زندان بازدید کردند و در حین بازدید، پای صحبت زندانیان نشستند و زندانیان بند عمومی به بیان مشکلات خود پرداختند.

دواتگری در خصوص بازدید از بندهای امنیتی گفت: به همراه اعضای کمیسیون از بند ۲۰۹ و ۳۵۰ که مربوط به جرایم امنیتی است نیز بازدید کامل و جامعی داشتیم و در این بند‌ها نیز به مانند بند عمومی، با برخی از زندانیان گفت‌و‌گو کردیم که از میان آن‌ها آقایان میردامادی، مؤمنی و بهشتی به بیان نقطه‌نظرات خود پرداختند.

وی افزود: در این بازدید با متهمین بیمه ایران و اختلاس سه هزار میلیاردی نیز گفت‌و‌گو داشتیم و ایشان هم از کم و کیف پرونده خود و همچنین نحوه زندگی و موارد موجود در پرونده‌شان به نمایندگان مردم توضیحاتی دادند.

نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی گفت: در ‌‌نهایت وکلای ملت از بند زنان این ندامتگاه دیدار کردند و فائزه هاشمی در این بند به عنوان وکیل بند از مسائل و مشکلات کلی زندانیان با اعضا کمیسیون سخن گفت.

دواتگری در پاسخ به این که چرا قوه قضاییه در خصوص این دیدار به ‌رغم برخوردی که با رئیس‌جمهور داشت، واکنش مثبتی نشان داد، گفت: مجلس وظیفه نظارتی بر سایر قوا را دارد و می‌تواند در همه امور اجرایی و تمام امور قضایی، به جز صدور رأی برای متهمان، نظارت کند؛ افزون بر اینکه به نظر می‌رسد پیش از نظارت، دیدار برخی از متهمان بیشتر مد نظر رئیس جمهور بوده است.

وی در پایان گفت: معتقد هستیم که نظارت‌ها باید در تمام زمینه‌ها انجام گیرد و کمیسیون‌های دیگر مجلس نیز وظیفه نظارتی خود را به انجام برسانند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۹۳
انتشار یافته: ۹
نماينده هاي عزيز !
لطفا" با من هم ملاقات داشته باشيد .
كمپوت را فراموش نكنيد .
چرا شفاف سازی نمی کنید؟ بخدا پنهان کاری در حال حاضر ضررش بیشتر از شفاف سازیست. یکم شجاعت داشه باشید. از چی میترسین. شما باید در برابر خدای خود پاسخگو باشید پس کاری نکنید که نهایتا در برابر ملت و خداوند شرمنده شوید.
به اسم اسلام همه جیز میکنید اونوقت میگین نباید رسانه ای بشه به صلاح نیست
چه جزئيات كاملي !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اين جزئيات بود يا كليات ؟
نمرديم و معني جزئيات هم فهميديم !
خدا کجایی؟
چرا حرف نماینده آستارا را ننوشتید که گفتند: زندان اوین نیست بلکه هتل اوین است!
نظارت باید باشد و کار خوبی است اما نمی دونم چرا آقایان وقتی جامعه به چیزی حساس میشه فکر نظارت میفتن رو نمی فهمم؟؟!!!
رفتین متفکرین مملکت رو ببینین؟ خوب چرا بردینشون اون تو؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم