بازدید 2590
زارعی:

دولت فرصت اجرای فاز دوم هدفمندی را ندارد

کد خبر: ۲۹۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۸ 16 January 2013
نماینده مردم تهران در مجلس،گفت: تنها راه حل مشکلات اقتصادی برگزاری جلسات مشترک تخصصی و کارشناسی بین مجلس و دولت است.

علی اصغر زارعی نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره  به جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس که با حضور رئیس جمهور برگزار شد ،به فارس گفت:اظهارات رئیس جمهور و جلسه امروز مجلس درمجموع خوب و مفید بود البته بهتر این بود که آقای رئیس جمهور اظهارات نمایندگان را نیز استماع می‌کردند.

وی با اینکه حل مشکلات اقتصادی راهی جز تعامل و گفتگوی مجلس و دولت ندارد افزود: لازم است جلسات کارشناسی و تخصصی بین مجلس و دولت درباره مباحث اقتصادی برگزار شود؛ مجلس و دولت در مقابل هم نیستند در کنار یکدیگرند و هدف مشترکی دارند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به تلاش رئیس جمهور برای اجرای فاز دوم قانون هدفمندکردن یارانه‌ها خاطر نشان کرد: بنده مخالف هدفمند کردن یارانه‌ها و اجرای فاز دوم قانون هدفمند کردن یارانه‌ها نیستم اما اجرای این قانون نیازمند شرایطی خاص است.

وی افزود: در مرحله اول هدفمند کردن یارانه‌ها، دولت یکسال بطور شبانه‌روز شرایط را رصد و کنترل می‌کرد اما چنین فرصتی برای دولت باقی نمانده است تا بتواند فاز دوم هدفمندکردن یارانه‌ها را هم اجرا کند؛ اجرای فاز دوم هدفمند کردن یارانه‌ها نیاز به یکسال زمان دارد تا دولت بتواند در مدتی یکسال طرح را به صورت پایه‌ای اجرا کند اما چند ماه بیشتر به پایان دولت دهم باقی نمانده است.

زارعی گفت که بهتر است اجرای فاز دوم قانون هدفمند کردن یارانه‌ها به نیمه دوم سال آینده موکول شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی