بازدید 4802
۱

مقتول گفت مرا بكش!

کد خبر: ۲۹۷۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۱ 13 January 2013
پرونده مردي که ادعا مي کند مرتکب قتل خيرخواهانه شده است براي رسيدگي در اختيار قضات دادگاه کيفري استان تهران قرار گرفت. اين مرد 35 ساله که منصور نام دارد متهم است زني جوان را کشته و جنازه اش را در خيابان رها کرده است.

به گزارش شرق، او ادعا مي کند به خواسته خود مقتول دست به اين قتل زده است. مردي به نام کاظم آخرين روز بهمن سال گذشته به پليس آگاهي تهران رفت و گفت همسرش محبوبه به طرز مرموزي مفقود شده است. او گفت:«محبوبه براي خريد از خانه بيرون رفت و قرار بود زود برگردد اما خبري از وي نشد. تلفن همراهش نيز خاموش بود. در حالي که به شدت نگران شده بودم هرکجا را که به فکرم مي رسيد جست وجو کردم ولي اثري از همسرم به دست نياوردم.»

ماموران بعد از شنيدن اظهارات اين مرد تجسس ها را براي يافتن ردپايي از زن گمشده آغاز کردند اما سرنخي به دست نياوردند تا اينکه اين بار خواهر محبوبه نزد آنان رفت و شوهرخواهرش را به قتل متهم کرد. او گفت:«امروز-روز حادثه-در خانه نشسته بودم که مردي از باجه تلفن عمومي با من تماس گرفت و گفت کاظم خواهرم را کشته است او گفت کاظم با زني ديگر رابطه داشت و محبوبه از اين موضوع مطلع شده بود به همين خاطر هم با هم درگير شدند و کاظم خواهرم را به قتل رساند.»

کارآگاهان وقتي در اين رابطه تحقيق کردند به شواهدي دست يافتند که بر اختلافات کاظم و محبوبه مهر تاييد مي زد به همين دليل مرد جوان بازداشت شد اما اتهام قتل را انکار کرد و گفت:«من با زنم اختلافاتي داشتم ولي هرگز راضي به مرگ او نبودم و دست به قتل نزدم من نمي دانم فرد ناشناسي که با خواهر محبوبه تماس گرفته کيست و چرا اين کار را کرده است.»

در حالي که تحقيقات از کاظم ادامه داشت و از سويي جنازه زن جوان نيز هنوز پيدا نشده بود، مرد ديگري به نام منصور به پليس آگاهي رفت و به کشتن محبوبه اقرار کرد. او گفت:«من حدود يک سال قبل با محبوبه آشنا شدم. راننده مسافرکش هستم و اين زن به عنوان مسافر سوار خودروام شد. او سر صحبت را باز کرد و گفت شوهرش با زنان متعددي رابطه دارد و به همين خاطر نيز با هم دچار مشکل و اختلاف هستند. اين گفت وگو سرآغاز دوستي ما بود و ما شماره تلفن هايمان را به هم داديم و در تمام اين مدت با هم در ارتباط بوديم البته هرگز رابطه جنسي با هم نداشتيم.»

متهم به قتل ادامه داد:«روز حادثه با محبوبه قرار گذاشتم و او را سوار خودروام کردم و با هم به خانه من رفتيم، در آنجا محبوبه گفت ديگر ادامه اين زندگي برايش غيرممکن است و مرگ را ترجيح مي دهد؛ او خيلي اصرار کرد که وي را بکشم من نمي خواستم قبول کنم اما محبوبه خيلي پافشاري کرد تا اينکه خواسته اش را پذيرفتم. او به من گفت بعد از قتل با خواهرش تماس بگيرم و کاظم را به جنايت متهم کنم تا او به سزاي رفتارهاي ناشايستش برسد. از خانه خارج شدم و مقداري دارو خريدم بعد آنها را به محبوبه خوراندم و سپس دهانش را گرفتم تا از هوش رفت بعد از مرگ او با يکي از دوستانم تماس گرفتم و گفتم زني در خانه ام بدحال شده است و به کمک احتياج دارم. من جنازه را در پتو پيچيدم و منتظر دوستم ماندم وقتي او از راه رسيد با هم محبوبه را در صندلي عقب ماشين گذاشتيم و بعد او از من جدا شد. من هم مدتي در خيابان ها چرخيدم و بالاخره ماشين و جسد را کنار خيابان رها کردم.»

ماموران وقتي استعلام گرفتند متوجه شدند روز ناپديد شدن محبوبه جنازه زني ناشناس در خودرويي کشف و به پزشکي قانوني منتقل شده بود. خانواده مقتول بعد از رويت جسد هويت او را تاييد کردند. سپس کارآگاهان دوست منصور را بازداشت کردند او در بازجويي ها گفت:«آن روز منصور از من خواست براي رساندن زني جوان به بيمارستان کمکش کنم من هم به خانه اش رفتم و کمک کردم تا آن زن را داخل ماشين قرار بدهد بعد هم دنبال کار خودم رفتم البته چهره آن زن را نديدم چون داخل پتو پيچيده شده بود.»

منصور بعد از تکميل تحقيقات مقدماتي درحالي که همچنان اصرار داشت مرتکب قتل خيرخواهانه شده است با قرار بازداشت روانه زندان شد و پرونده اش در اختيار قضات شعبه 113 دادگاه کيفري استان تهران قرار گرفت. وي به زودي محاکمه خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
همين يه مورد رو كم داشتيم!!!!!!!!!!! كشورمون شده سرزمين عجايب
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست