بازدید 4316

بازدید نمایندگان از زندان‌های اوین و رجایی‌شهر

کد خبر: ۲۹۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۷ 13 January 2013
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دلایل و مهمترین موضوعات مربوط به بازدید فردا (دوشنبه) این کمیسیون را از زندان های اوین و رجایی شهر کرج را تشریح کرد.

سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره مهمترین موضوعات مربوط به بازید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از زندان های اوین و رجایی شهر، اظهار کرد: بازدید از زندان ها جزو برنامه های عادی  کمیسیون هم به لحاظ وظایف و هم به لحاظ اختیارات است.

وی افزود: در دوره گذشته هم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بازدیدهایی از تعدادی از زندان ها داشت و تذکرات، توصیه ها و نکاتی را در خصوص شرایط زندان ها یادآوری کردیم، همچنین نکات مثبت و اقدامات خوب و سازنده مورد تشویق و قدردانی مجلس قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که اولین دوره بازدیدهای کمیسیون از زندان ها در مجلس نهم از فردا دوشنبه و از زندان های اوین و رجایی شهر آغاز خواهد شد، تصریح کرد: مسائل مربوط به میزان ورودی زندان ها، نحوه نگهداری زندانیان، بهداشت و تغذیه زندانیان و مسائل مبتلا به زندان ها از جمله موضوعات مورد بررسی کمیسیون در اینگونه بازدیدها خواهد بود.

وی ادامه داد: همه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بازدید از زندان های اوین و رجایی شهر کرج دعوت شده اند که طبیعتا به دلیل سفر تعدادی از اعضای کمیسیون به میانمار، برخی از اعضا در این بازدید حضور نخواهند داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست