بازدید 10828

چهارزن، قربانی سرنشینان خودروی وحشت

کد خبر: ۲۹۶۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۶ 07 January 2013
سه مرد سارق بعد از سوارکردن زنان جوان به‌خودروی پراید نقره‌ای خود آنها را به بیابان‌های اطراف بندرعباس می‌بردند و بعد از سرقت اموالشان مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند.
 
به گزارش همشهری تحقیقات پلیس برای دستگیری اعضای این باند اواخر آذرماه امسال و با شکایت زن جوانی در یکی از کلانتری‌های بندرعباس شروع شد. این زن که آشفته و سراسیمه بود به مأموران گفت: حدود ساعت هشت شب بعد از خروج از پاساژی در مرکز شهر قصد رفتن به خانه را داشتم که پراید نقره‌ای رنگی مقابلم توقف کرد.
 
به غیراز راننده، دو مرد دیگر هم داخل ماشین بودند که یکی از آنها روی صندلی جلو و دیگری روی صندلی عقب نشسته بود. من که تصور می‌کردم آنها مثل من مسافر هستند، سوار ماشین شدم اما بعد از طی مسافتی کوتاه، راننده تغییر مسیر داد و در همین هنگام مردی که کنار راننده نشسته بود خودش را به صندلی عقب رساند و با چاقویی که در دست داشت شروع به تهدید من کرد.
 
زن جوان ادامه داد: مرد جوان و همدستانش گفتند که اگر سر و صدا کنم مرا می‌کشند. آنها سپس پول‌ها، طلاها و گوشی تلفن همراهم را دزدیدند و به زور رمز کارت عابربانکم را هم گرفتند. دقایقی بعد وقتی ماشین مقابل یک دستگاه عابربانک توقف کرد، یکی از آنها پیاده شد و از حسابم پول برداشت کرد اما وقتی به داخل ماشین برگشت، راننده این بار به طرف بیابان‌های اطراف شهر حرکت کرد. وقتی فهمیدم که نقشه‌شان چیست با گریه التماس کردم که رهایم کنند اما آنها بی‌توجه به التماس‌هایم در محلی خلوت مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و سپس در نزدیکی شهر رهایم کرده و متواری شدند.
 
با اظهارات زن جوان، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری مردان شیطان‌صفت شروع شد و درحالی‌که بررسی‌ها ادامه داشت سه زن دیگر نیز یکی بعد از دیگری به اداره آگاهی رفتند و شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. مأموران که خود را در برابر تبهکارانی مخوف می‌دیدند با اطلاعاتی که از شاکیان به‌دست آورده بودند محل‌ها و ساعات احتمالی تردد آنها را شناسایی کردند. سپس در قالب تیم‌های گشت محسوس و نامحسوس این محل‌ها را زیرنظر گرفتند تا اینکه اوایل دی‌ماه توانستند با شناسایی خودروی متهمان، هر سه نفر آنها را دستگیر کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۲۳
اعدام فقط
واقعا آدم میمونه چی بگه. آخه کدوم خانوم عاقلی میاد ساعت 8 شب سوار ماشینی بشه که دو تا مسافر مرد هم داره؟؟ اگه یه کم محتاط تر و عاقلانه تر رفتار کنیم از این اتفاق ها کمتر پیش میاد.
اعدام تنهاراه محوكردن اين مفسدين است.
باید اعدامشون کنن
پاسخ ها
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
واسه چی منفی میزنی ..؟ میخوای بهشون مدال بدن ؟
باید زجر کش شوند تا عبرت دیگران شود
البته خود خانومه هم بی تقصیر نبوده . بابا این همه راجب دزدیده شدن توسط ماشینای شخصی می شنویم باز سوار میشی؟؟؟ مگه دزدا شاخ دارن که میگی فکر کردم مسافرن؟؟؟
به نظر مي رسد عده اي قليل از حکم اعدام زورگيرهاي خشن ناراحت هستند. بنده يه خواهشي از اين دوستان داشتم. مي شه بفرماييد بايد اينهارو چيکارشون کرد تا ديگه زورگيري نکنند؟
آهاي شمايي که با اعدام مخالفي آيا مي توني تضميني بدي که اينها ديگه اين کارو نمي کنن؟
مي توني تضميني بدي که اين مجازات عبرت ديگران شده و ديگران به دليل پذيرفتن مجازات سبک احتمالي از انجام اين کار واهمه‌اي ندارند؟
قوه قضایییه باید بدون نوبت با پرونده این گونه افراد رسیدگی و با اشد مجازات انان زمینه اینگونه جرائم را کاهش دهد
ببین فقط اعدام اعدام اعدام آن هم در ملا عام
ترحم برپلنگ تيزدندان
ستمكاري بودبرگوسفندان
فقط اعدام
اعدام
اگر یاد بگیریم و بفهمیم که نباید سوار ماشینای شخصی بشیم این گونه افراد فرصت انجام همچین کارای رو پیدا نمیکنن.آموزش بدیم مخصوصا زنان و دخترانمون رو که به هیچ وجه سوار ماشینای شخصی نشن
فقط اعدام در ملا عام
احساس امنیت را به جامعه برگردانید
هیچی بد تر ازین نیست که به یک زن بی پناه تجاوز بشه. اعدام بشن
رئيس قوه قضایی گفت که اعدام میکنیم .

پس کو ؟؟؟؟
فقط اعدام....
واقعاً اعدام براشون كمه، به نظر من بايد تيكه تيكه بشن.
بدون سوال جواب بکشین بالا ودر حضور شاکیان طناب دار به گردن کثیفشان بکنید ودستشان را از دنیا کوتا کنید.
اگه قانون درست و محکم و سریع عمل کنه این همه جرم وجنایت تکراری نمیبینیم .
زنان متاسفانه قدرت و بازوي مردان را ندارند براي همين مورد آزار مردان قرار ميگيرند - بايد اين مردان را اعدام كرد
خدا نکنه یه زن یا دختر گیر همچین جنایتکارایی بیوفته البته این نوع اتفاقا برای ماشین های شخصی می افته تاکسی باشه امنیتش نسبی بیشتره البته که اگه مرد بخاد نامرد باشه تاکسی و اتوبوس و شخصی فرقی نمیکنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار