بازدید 14071

مجری معروف به 80 ضربه شلاق تعزیری محکوم شد

کد خبر: ۲۹۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۸ 02 January 2013
مجری معروف صدا و سیما که با شکایت دختر جوانی با اتهام «زنای به عنف» در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شده، به 80 ضربه شلاق تعزیری محکوم شد.
 
به گزارش ایسنا، شعبه 78 دادگاه کیفری استان تهران در رای کلاسه 168/78/91 آورده است،‌ مجری معروف صدا و سیما که با شکایت دختری جوان به «زنای به عنف و با اکراه» متهم شده است، پس از برگزاری جلسات دادگاه و اخذ اظهارات شاکی و دفاعیات متهم، در نهایت به جهت ایجاد شبهه برای دادگاه در موضوع اتهامی زنای به عنف و با اکراه و بر اساس مصداق قاعده درء و به استناد به مواد 54 و 177 قانون آیین‌دادرسی کیفری از اتهام زنای به عنف با شرایط احصان تبرئه شده است.
 
دادگاه هم‌چنین اعلام کرده است که متهم بر اساس احراز بزهکاری در ملاقات با شاکیه پیش از اجرای صیغه عقد موقت و با استناد به ماده 637 قانون مجازات اسلامی به تحمل 80 ضربه شلاق تعزیری محکوم می‌شود.
 
بر اساس اعلام دادگاه، رای صادره حضوری بوده و ظرف 20 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در دیوان عالی کشور است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۱۲
چرا از شغل دولتی اخراج نمیشود و با یک شلاق زدن مسئله خاتمه پیدا میکند کسی که متظاهر است و متقلب انوقت این شخص میشود الگوی بچه های ما؟!!!!!! چه اشخاصی که با اینگونه ارایش چهره خود خود را مکتبی و مذهبی نشان میدهند و زیر این قیافه خدا داند. !!!!!!!!!
چون مجری معروف است ,ازاتهام زنای به عنف باشرایط احصان تبرئه شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
بيچاره اونها كه كسي را ندارند و مشهور نيستند، بالاي دار هم مي روند....
از دیدگاه اسلا م حکم چنین کسی که سنگساره.
یاخبروننویسیید یامی نویسید کامل کنید بدون نام خبرنمیشودازکجا معلوم چنین اتفاقی افتاده
گناه اشاعه فحشا کمترازخودفحشانیست
حالا مثلا کسی از این خبر چیزی فهمید آخه ؟ اگر مجرمه خوب بگید کیه . اگر نیست و نمیتونید اسمش رو بگید ، الکی چرا خبر گنگ و مسخره میزنید . از فردا هم هرکسی این خبر رو به یکی نسبت میده
حالا ماه رمضونا بی معلم اخلاق چه کنیم؟
این چه وضع اطلاع رسانیه
واقعا که چنین خبر نگاری را باید به جرم اتهام به عده زیادی ازمجریان صدا وسیما محاکمه کرد
خودتون رو مسخره كرديدن يا ملت رو!؟ اين هم شد خبر دادن!! آخه مجري معروف يعني چي؟ چرا اسمش رو نميگين؟ ميترسين آبروش بره!!!!
درسته باید عدالت برای همه اجرا بشه و مشهور و غیر مشهور نباید در نظر گرفته بشه اما در مورد این همه چیز تقصیر اقای مجری نبوده بلکه دختره هم سهم زیادی تو این رابطه داشته و گرنه این همه سفر باهاش نمیرفت از نظر من هیچ زوری در کار نبوده بلکه خواست هردو طرف بوده...
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی