بازدید 2016
نصیرزاده به فارس خبر داد:

احتمال کسر 3 امتیاز توسط فیفا از نساجی

کد خبر: ۲۹۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۵ 02 January 2013
کارشناس مدیریت فوتبال گفت: به احتمال زیاد تا هفته آینده از باشگاه نساجی مازندران در لیگ دسته اول ۳ امتیاز کسر می‌شود.

هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با فارس اظهار داشت: باشگاه نساجی مازندارن به دلیل شکایت المیر تولیا دروازه بان سابق خود که  40 هزار دلار از این باشگاه طلب دارد، از سوی فیفا محکوم شده است. وی به فیفا شکایت کرده بود و از مدت ها پیش این شکایت بین نساجی و فیفا در جریان بود.

این کارشناس ادامه داد: مسئولان باشگاه نساجی از المیر تولیا وقتی که ایران را ترک کرده بود یادداشتی گرفته بودند که با باشگاه تسویه حساب کرده است درحالی که باید مبالغ دقیق پرداختی را قید می کردند و در واقع گفته می شد که مطالبه ای از باشگاه ندارد و از نکات جالب اینکه در دو دوره گذشته برخی مکاتباتی که پاسخ فیفا بود به زبان فارسی تهیه و به هیئت مازندارن ارسال می شد یا اینکه اگر مکاتباتی را به فدراسیون می فرستادند به زبان فارسی بود. همین موضوع باعث شد که فیفا رای به محکومیت 40 هزار دلار در حق بازیکن خارجی سابق تیم بدهد.

نصیرزاده تصریح کرد: در چند ماه پیش مکاتباتی با فیفا صورت گرفت که به دلیل برخی از محدودیت ها و مشکل انتقال ارز باشگاه در حال بحرانی است و امکان پرداخت بانکی برای نساجی وجود ندارد ولی فیفا در جلسه ای که اعضای کمیته وضعیت بازیکنان و حتی شخص مارسل ماتیر رئیس کمیته انضباطی فیفا هم حضور داشته به این نتیجه رسیدند که آنها باید سعی کنند این پول را ظرف مدت یک ماه به بازیکن خارجی تحویل دهند و اگر این اتفاق رخ ندهد 3 امتیاز بار اول کسر می کند و در بار دوم 3 امتیاز دیگر و در بار سوم به دسته پایین تر سقوط می کند. که از این فرصت یک هفته باقی است ولی متاسفانه متولی در این باشگاه در نظر گرفته نشده است و ممکن است این تیم خوب مازندرانی ظرف هفته آینده با کسر امتیاز فیفا مواجه شود که در آن صورت حتی اگر بخواهد به دادگاه عالی ورزش هم شکایت کند هزینه آن دو برابر پولی است که به این بازیکن خارجی بدهکارند.

وی خاطر نشان کرد: این موضوع را به این دلیل رسانه ای کردیم آنهایی که می خواهند به نساجی کمک کنند با پرداخت پول المیر تولیا از برخورد فیفا تا هفته آینده جلوگیری کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار