بازدید 3591

ادعای حمله موشکی صهیونیست‌ها، توهم است

کد خبر: ۲۹۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۸ 01 January 2013
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ادعاهای جدید مقامات ارتش رژیم صهیونیستی،‌ پوشالی و توهم است، گفت: این رژیم بر اثر تنها چند موشک خماس، مجبور به آتش‌بس شد.

حجت‌الله سوری در گفت‌وگو با خانه ملت، با بیان اینکه ادعاهای پوچ و توهمی مقامات رژیم صهیونیستی در قبال ایران تازگی ندارد، گفت: ارتش این رژیم حتی نتوانست از پس چند موشک حماس برآید.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری شکست مفتضحانه اخیر ارتش رژیم صهیونیستی از گردان‌های القسام و دیگر نیروهای جهادی حماس و جهاد اسلامی در جنگ هشت‌روزه، افزود: بیشتر این ادعاهای پوشالی رژیم اشغالگر قدس برای روحیه دادن به مردم ناامید ساکن سرزمین‌های اشغالی است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون در داخل سرزمین‌های اشغالی، ‌مردم و ساکنان این مناطق از سران رژیم صهیونیستی می‌پرسند که چرا مسئولان این رژیم با دریافت تنها چند موشک به آتش‌بس تن دادند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: کافی است تا پرتاب موشک به تهران تنها به "فکر" مسئولان این رژیم خطور کند؛ درآن صورت باید شاهد حذف نام جعلی اسرائیل از نقشه جهان باشیم.

طی چند روز گذشته فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه این نیرو قادر است از غزه تا تهران را یک خط مستقیم بکشد، گفته بود: می‌توانیم با موشک‌هایمان قلب تهران را هدف بگیریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی