بازدید 3573

عملکرد درخشان رئال در ديدارهاي خانگي

کد خبر: ۲۹۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۱ - ۰۰:۲۱ 31 December 2012
رئالي ها در سال 2012 در بازي هاي داخل خانه لاليگايي عملکرد شگفت انگيزي داشتند و توانستند در 20 ديدار خانگي شان به 16 برد و تنها 4 تساوي دست يابند.

رئال مادريد در سال 2012 و در استاديوم اختصاصي خود يعني سانتياگوبرنابئو توقف ناپذير نشان داد.رئالي ها اولين ديدار خانگي شان در اين سال را با برد پر گل 5-1 برابر گرانادا آغاز کردند و در نهايت اين سال را بدون شکست خانگي گذراندند.

تيم مورينيو در طول اين 20 ديدار خانگي توانست به 16 برد و 4 تساوي دست يابد و از 60 امتياز ممکن 52 امتياز را تصاحب کند.از اين حيث بايد رئال را نيرومندترين ميزبان لاليگا در سال 2012 ناميد.

رقيب سنتي يعني بارسلونا در اين سال 3 امتياز کمتر از تيم پايتخت نشين در ديارهايش در نيوکمپ به دست آورد و رقيب همشهري يعني اتلتيکو مادريد نيز با کسب 47 امتياز در رده سوم اين رده بندي جاي گرفت.

رئالي ها همچنين از نظر تعداد گل هاي زده و دريافت کرده در بازيهاي خانگي امسالشان هم در صدر قرار ميگيرند.آنها در 20 بازي خانگي خود 65 گل به ثبت رساندند ( بيش از 3 گل در هر بازي ) و فقط 14 گل دريافت کردند.اين در حاليست که آبي و اناري پوشان در سال جاري ميلادي در بازي هاي خانگي 59 گل زدند و 18 گل دريافت کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی