بازدید 5170

مجادلات بی‌حاصل بین خود‌ی‌ها تعبیر واضح خیانت است

فرهاد بشیری
کد خبر: ۲۹۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۳ 26 December 2012
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس با بیان این که دشمنان اسلام همواره خواهان لطمه زدن به انقلاب اسلامی هستند گفت: مجادلات بی‌حاصل بین خودی‌ها از سوی ملت ولایتمدار و مطیع رهبر فرزانه انقلاب تعبیری جز خیانت ندارد.

فرهاد بشیری در نشست علنی روز چهارشنه ۶ دی در نطق میان دستور خود با یادآوری حضور گسترده مردم در حماسه ۹ دی و از بین بردن فتنه سال ۸۸ گفت: اقدامات مردم و حمایت همه جانبه آنان از آرمان‌هاو ارزش های انقلاب اسلامی ایران قابل ستایش است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در دوره‌ای که دشمن با تحریم‌های همه جانبه بر آن است که پشت ملت آرمانگرای‌مان را به خاک آورد مجادلات بی‌حاصل بین خودی‌ها از سوی ملت ولایتمدار و مطیع رهبر فرزانه انقلاب تعبیری جز خیانت ندارد.

وی افزود: حضور گسترده و عاشقانه مردم در حماسه ۹ دی نیز در چارچوب همین آرمانگرایی و اعتقاد راسخ و ارزش‌های الهی و حریت این ملت بزرگ و پرافتخار قابل تعریف است.

این نماینده مجلس نهم با بیان این که جریان فتنه سال ۸۸ در جریان انتخابات ریاست جمهوری دهم از جمله اقدامات دشمنان اسلام و انقلاب همیشه سرفراز ایران اسلامی بوده افزود: آتش افروزی جریان فتنه هر چقدر هم گسترده باشد با اقیانوس حمایت ملت غیور ایران بی اثر شده و به خاکستر تبدیل خواهد شد.

وی با تاکید بر این که کشورهای استکبار همچنان دست از جنگ و خونریزی از مردم مظلوم برنداشته اند تصریح کرد: وظیفه ملت همیشه قهرمان ایران هوشیاری در برابر فتنه های دشمن است.

بشیری ادامه داد: تمامی فتنه های اندیشیده شده از سوی دشمنان ایران اسلامی چه در خارج کشور و چه در داخل کشور از سوی دست نشانده های استکبار به وسیله امت متعهد به انقلاب اسلامی نقش بر آب شده و آنان را در رسیدن به مقاصد پلید خود ناامید خواهد کرد.

وی گفت: در دوره‌ای که دشمن با تحریم‌های همه جانبه بر آن است که پشت ملت آرمانگرای‌مان را به خاک آورد مجادلات بی‌حاصل بین خودی‌ها از سوی ملت ولایتمدار و مطیع رهبر فرزانه انقلاب تعبیری جز خیانت ندارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس با بیان این که تحریم های اعمال شده هم نتوانسته ایران اسلامی را از پای دربیاورد افزود: ملت هوشیار ایران اسلامی توانسته با رعایت وحدت از این تحریم ها نیز به خوبی عبور کرده و از آن در جهت رسیدن به توسعه کشور استفاده کند.

بشیری با اشاره به شکار پهپاد آمریکایی از سوی سپاه پاسداران، افزود: شکار قدرتمندانه پهپادهای دشمن متجاوز خفت و خواری شیطان بزرگ را در جهان به نمایش گذاشته و نشان داده است ایران سرافراز جولانگاه اهریمن نیست.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس درخصوص رفع مشکلات حوزه انتخابیه اش همکاری بیشتر و تسریع در اقدامات از سوی مسئولان را خواستار شد و گفت: شهرستان پاکدشت با جمعیت بالا و بهره مند بودن از استعدادهای برتر استحقاق بهره مندی بیشتر از امکانات را دارا می باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس یادآور شد: الگوی اجرا شده احداث مترو در شهرستان پاکدشت، تسهیل در ساخت پروژه کمربندی و پروژه اتصال پاکدشت به بزرگراه شهید بابایی و همچنین تسریع در ساخت بیمارستان در این شهرستان از مطالبات جدی مردم این منطقه بوده که امید است هر چه سریع تر از سوی مسئولان عملی شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی