بازدید 2519

په په شخصیت سال پرتغال شد!

کد خبر: ۲۹۳۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۲ 26 December 2012
مدافع خشن رئال مادرید جایزه برترین شخصیت سال پرتغال در سال 2012 (آرتور آگوستینو) را کسب کرد.

به گزارش ایسنا، په په مدافع برزیلی الاصل پرتغال و رئال مادرید پس از کسب جایزه ارزشمند برترین شخصیت سال پرتغال در سال 2012، گفت: از این اتفاق بسیار خوشحالم. از همه تیم‌هایی که مرا حمایت کردند سپاسگزارم.

مدافع پرتغالی رئال مادرید در گفت‌وگو با روزنامه پرتغالی "record" پس از کسب این جایزه گفت : "پس از اتفاقی که در بازی با ختافه رخ داد و با لگد به بازیکن حریف زدم قصد داشتم از فوتبال خداحافظی کنم." وی پس از این حادثه 10 بازی محروم شد و در محافل ورزشی دنیا به عنوان یک چهره بازیکن "خشن و قاتل" معروف شد.

په په درباره شرایط رئال مادرید گفت:‌ باید قبول کنیم که شرایط سخت و پیچیده‌ای در رئال مادرید داریم و باید برای کسب دهمین قهرمانی اروپا تلاش کنیم زیرا قهرمانی در لیگا برای ما امکان پذیر نیست.

وی درباره احتمال خروج رونالدو و مورینیو از رئال مادرید در پایان فصل گفت: سرنوشت من به سرنوشت کریستیانو رونالدو و مورینیو وابسته نیست ولی اگر دوست داشته باشم در تیمی غیر از رئال مادرید بازی کنم آن تیم پورتو است. زیرا پورتو تیمی است که من در آن رشد کردم.

وی درباره احتمال برنده شدن رونالدو در مراسم معرفی بهترین بازیکن سال گفت: به عنوان دوست رونالدو خیلی دوست دارم او برنده عنوان مرد سال شود . او در شش سال اخیر پنج بار بین سه نفر اول بوده وامسال لیگا را فتح کرده است اما به نظر می‌رسد او برنده این جایزه نشود.

در این مراسم کریستیانو رونالدو و فابیو کونترائو هم تیمی‌های او در نیز حضور داشتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست