بازدید 14156

عدم پرداخت حق الزحمه اندیمشکی ها توسط وزارت کشور/ بی پاسخ

کد خبر: ۲۹۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۷ 26 December 2012
سرویس با بینندگان «تابناک» مطالب زیر از کاربران از طریق ایمیل اختصاصی karbar@tabnak.ir به دست ما رسید که تا حد امکان پیگیری لازم برای پاسخ گرفتن از دستگاه مربوطه انجام شد، ولی متاسفانه به دریافت پاسخ منجر نشد.


طرج مشکل:


همانگونه که مستحضرید انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چندین شهر از استان خوزستان به دور دوم کشیده شد. برخی از شهرستان ها، جهت جلوگیری از تقلب انتخاباتی احتمالی و شکایت کاندیداهایشان و برای تامین نیروهای هیئت اجرایی از دیگر شهرهای استان درخواست داده بودند.

حوزه انتخابیه ایذه و باغملک نیز یکی از این حوزه ها بود که از شهرستان اندیمشک تقاضای نیروی اجرایی کرده بود، و طی این درخواست و موافقت فرمانداران، نیروهایی تحت عنوان نماینده فرماندار از اندیمشک به سمت ایذه راهی شدند.

حال داستان از اینجا شروع می شود :جز این است که ایشان برای برگزاری انتخابات شما به شهرتان آمده بودند!؟جز این است که مسئولی جهت رسیدگی به امورشان باید انتخاب میشد!؟ جز این است که مکانی برای استراحتشان می بایست آماده گردد!؟ جز این است که می بایست حوزه های حساس را به ما بدهند نه عشایر و آبادی هایی که هرکدام فقط جند خانوار بیشتر نداشتند و تمام طول روز را باید پیاده می رفتیم تا رای شان را جمع کنیم!!!؟ و جز این است که می بایست حق الزحمه آنها به موقع پرداخت گردد!!!؟ برخوردها و بی اعتنایی هایشان بماند...

پس از اتمام انتخابات با "مینی بوس" به شهر خودمان ( اندیمشک ) برگشتیم!!! حال این همه مسائل گفته و نگفته بماند!!! ما منتظر حق الزحمه هایی بودیم که بنا به توافق "مسئولین ذیربط" 200 هزارتومان بود و قرار بود در زمان پرداخت حق الزحمه های دور دوم به حساب ما واریز می شد!! همه شهرها حق الزحمه هایشان را گرفتند ولی اندیمشک ماند و هزار سوال بی جواب!

از فرمانداری ایذه، بخشداری دهدز، باغملک، فرمانداری اندیمشک و استانداری خوزستان هنوز که هنوز است جواب درستی دریافت نکرده ایم... چطور است وقتی نیازمان دارید، آنطور و وقتی نیازتان مرتفع شد اینطور!!!! ما اندیمشکی هایی که دچار حق خوری و توهین به شعور خود شده ایم، از رسانه های مختلف می خواهیم این مسئله را منتشر کنند، باشد که توجهی شود...
والسلام

توضیح  «تابناک»:

طي نامه ارسالي با شماره 505/ت مورخ 4 /07/ 91 به روابط عمومی وزارت کشور متأسفانه جوابي دريافت نشد لذا طبق قولي كه بينندگان عزيز داده بوديم گزارش رسيده بدون جواب منتشر مي شود.

شايان ذكر است در صورت دريافت هرگونه پاسخ از آن وزارت محترم، «تابناك» پاسخ مربوط را درج خواهد نمود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم