بازدید 16029

اعتراض دانشجویان در دانشگاه اصلاح طلبان

دومین تجمع صنفی دانشجویان دانشگاه ارشاد دماوند، پای موسوی لاری را به این دانشگاه باز کرد.
کد خبر: ۲۹۲۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۳ 18 December 2012
دانشجویان موسسه غیرانتفاعی ارشاد دماوند امروز برای دومین مرتبه در طول هفته جاری در اعتراض به وضعیت آموزشی، افزایش بی رویه شهریه این دانشگاه و همچنین برخی مشکلات در خدمات رسانی این دانشگاه در مقابل ساختمان شماره یک این دانشگاه تجمع کردند.

به گزارش پارسینه، در این تجمع صنفی دانشجویان بار دیگر از مسئولان این دانشگاه درخواست کردند تا به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی و پاسخی مناسب به خواسته های آنان بدهند. این در حالی بود که سید کاظم اکرمی، وزیر پیشین آموزش و پرورش و رئیس فعلی این دانشگاه حاضر به حضور در جمع دانشجویان و ارائه توضیح در خصوص مشکلات موجود نشد.

این تجمع در حالی برگزار شد که «خسرو قنبر تهرانی»، بنیانگذار اطلاعات نخست وزیری و معاون اطلاعاتی میرحسین موسوی که اکنون معاون آموزشی این موسسه آموزش عالی است، هفته پیش به دلیل مشکلات مالی این دانشگاه استعفا کرده بود.

در عین حال اصرار دانشجویان برای پاسخگویی مسئولان این دانشگاه به مشکلاتشان و ادامه این تجمع صنفی باعث شد که «عبدالواحد موسوی لاری»، وزیر کشور دولت اصلاحات و از اعضای هیات امنای این دانشگاه به ساختمان شماره یک این دانشگاه بیاید و به دیدار سید کاظم اکرمی برود، گرچه وی نیز حاضر به پاسخگویی به دانشجویان نشد.

اکثر مدیران و اساتید موسسه آموزش عالی ارشاد دماوند از اصلاح طلبان و اعضای سابق دولت اصلاحات هستند و گفته می شود که پیشتر نیز عطاءالله مهاجرانی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت اصلاحات نیز از اعضای سابق هیئت امنای این دانشگاه بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی