بازدید 3016

طرح حمله آمریکا به سوریه جنگ روانی است

کد خبر: ۲۹۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۴ 12 December 2012
عضو هیئت رییسه مجلس نهم گمانه‌زنی‌ها در خصوص حمله نظامی آمریکا به سوریه را با هدف فشار روانی بر دولت بشار اسد دانست و گفت: احتمال وارد شدن غرب برای مداخله نظامی در سوریه وجود ندارد.

جواد جهانگیرزاده،‌ به گمانه‌زنی‌های برخی منابع در خصوص حمله نظامی آمریکا به سوریه در پی اتهام‌زنی‌های بدون مدرک مبنی بر استفاده دولت بشار اسد از سلاح‌های شیمیایی اشاره کرد و گفت: آمریکا در شرایط حمله نظامی به سوریه قرار ندارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا تنها  قصد دارد زمنیه مداخله نظامی خارجی در سوریه را فراهم کند، تصریح کرد: با حمله نظامی آمریکا به سوریه انسجام میان مردم سوری محکم‌تر شده و دست مخالفان بیش از پیش رو خواهد شد.

وی با بیان اینکه آمریکا با چراغ سبزانگلیس طرح  لشگرکشی به سوریه را بررسی می‌کند، تاکید کرد: آمریکا و انگلیس قدرت حمله به سوریه را نداشته و بیشتر تمایل دارند تحت عنوان حمایت از مخالفت‌های داخلی به اهداف نامشروع خود در سوریه دست یابند.

عضو هیات رییسه مجلس نهم با بیان اینکه هشدارهای ایران و روسیه به غرب در خصوص مواضع افراطی  غرب در قبال سوریه، دارای پیام‌های ویژه‌ای است، بیان داشت: غرب نباید  با بی توجهی از کنار هشدارهای ایران و سوریه عبور کند.

جهانگیرزاده با بیان اینکه چراغ سبز انگلیس به دیگر کشورهای غربی برای حمله به سوریه به بهانه استفاده دولت اسد از سلاح‌های شیمیایی اقدامی بیهوده است، گفت: جوامع غربی در شرایط کنونی توانایی حمله نظامی به سوریه را ندارند.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس نهم  با یادآوری اینکه یکی از افسران ارشد ارتش آمریکا، اطلاعاتی از طرح‌های این کشور برای حمله نظامی به سوریه را فاش کرده بود، با بیان اینکه این اقدامات از پیش برنامه‌ریی شده است، گفت: مانور روی طرح حمله به سوریه با هدف فشار روانی به دولت بشار اسد صورت می گیرد و احتمال وارد شدن غرب برای مداخله نظامی به سوریه وجود ندارد.

پس از فاش شدن طرح‌های آمریکا برای لشگرکشی به سوریه، نخست وزیر انگلیس ضمن اتهام‌زنی بدون مدرک به دولت اسد مبنی بر استفاده از سلاح شیمیایی احتمال حمله نظامی به سوریه را نیز رد نکرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی