بازدید 16312

جولان زورگيران در روز روشن

کد خبر: ۲۸۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۰ 08 December 2012
اين فيلم وحشتناك و باورنكردني است. دزدان حتي با گرفتن دار و ندار طعمه‌شان در روز روشن باز دست از سرش بر‌نمي‌دارند.



به گزارش ایران وقتي ضربه چاقو بي‌رحمانه به بدن مرد جوان وارد مي‌شود، رهگذران با وحشت به 4 مرد جوان كه ماسكي به صورت زده‌اند، خيره مي‌شوند تا آنان سوار بر موتورهايشان كه يكي از آنها طلق هم دارد و پلاكش ناخوانا است شده و فرار كنند.
 
مشخص نيست اين حادثه هولناك در چه خياباني از تهران و در چه روزي رخ داده، اما فيلمي كه توسط دوربينهاي مداربسته يك ساختمان گرفته شده، در فضاي اينترنتي انتشار يافته و همه را به وحشت انداخته است.

روي اين فيلم ساعت 2 و 40 دقيقه بعد از ظهر روز يكم دسامبر سال 2012 يعني شنبه 11 آذرماه سال جاري ديده ميشود كه نشان ميدهد در اين دزدي؛ تبهكاران قمهكش ابتدا طعمهشان را مجبور ميكنند تا كيف و كت خود را تحويل بدهد، اما وي مقاومت ميكند و يكي از زورگيرها با گرفتن دار و ندار اين مرد، با وارد آوردن ناگهاني يك ضربه قمه، صورت وي را هدف قرار ميدهد تا وي زمينگير شود و نتواند تعقيبشان كند.

در اين فيلم، صحنهاي كه دردناكتر به نظر ميرسد، اينكه خودروهاي عبوري و رهگذران كه شاهد اين صحنه هستند، وقتي يكي از موتورسوارها كه ماسك به چهره دارد، آنها را با لگد و فرياد تهديد ميكند تا از آنجا دور شوند، دخالتي نميكنند و از سوي ديگر دو مرد كه از ساختمان روبهرو خارج شدهاند، از فاصله 7 متري به تماشاي صحنه زورگيري ميايستند و هيچ اقدامي انجام نميدهند و حتي با فرياد بقيه را خبر نميكنند.

بنا به اين گزارش، مشخص نيست چه بلايي بر سر پسر جوان كه از سوي 4 زورگير جسور مورد حمله قرار گرفته، آمده است، اما اينكه در روز روشن آمار چنين دزديهايي رو به افزايش است، به احساس خطر و ناامني دامن ميزند.

اين گزارش حاكي است؛ چندي پيش نيز در خيابان مرتضوي و روي پل نواب سر ساعت 2 بعد از ظهر سه گروه موتورسوار سد راه پرايدي شدند و براي سرقت كيف با زنجير شيشهاش را شكسته و در حالي كه رهگذران وحشتزده را تهديد ميكردند، كيف را برداشته و گريختند.

مرد مالباخته كه خبرنگار ورزشي است، در اين خصوص به شوك گفت: من وقتي از زير پل حقشناس بزرگراه نواب عبور ميكردم، اين موتورسوارها را آنجا ديدم كه به خودروها نگاه ميكردند تا اينكه روي پل مرتضوي - نواب يكي از موتورها جلوي خودروي جلويي من را گرفت كه وي ترمز كرد و دو موتوري ديگر هم پشت خودروي من توقف كردند.

آنها ناگهان با زنجير به شيشه خودرويم كوبيدند و آن را خرد كردند. باور نميكردم در روز روشن و در چنين جايي كه خيابان اصلي است، دزدان به خود جرأت بدهند به من حمله كنند. آنها با عربدهكشي و چرخاندن قمه بالاي سرشان رهگذران را ترساندند و پس از سرقت كيفم، سوار موتورهايشان شده و گريختند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲۲
انتشار یافته: ۴۶
مصلحت بود این خبر را درج کنید ؟! اخیرا نیروی انتظامی اعلام کرده جرم و جنایت روند کاهشی داشته !! البته طبق حساب سر انگشتی من طی این سال ها هر سال چند درصد کم شده و الان دیگه رشد جرم و جنایت منفی شده !! در کل با این خبر غیر مصلحتی دارید امار را زیر سوال میبرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
آمار مهمتره یا واقعیت ؟ چرا به خودت جرات میدی بگی دروغ بگو تا آمار درست بشه ؟
ناشناس
| Kuwait |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
بابا بعضی دوستان واقعا در تشخیص طعنه و کنایه مشکل دارن یا گرفتن ما رو؟ بابا کشتی بنده خدا رو دو خط طنز انتقادی نوشت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
بر فرض محال طنز بودن نقد ایشان، در شرایط کنونی باید طنز را کنار گذاشت و محکم برخورد کرد
راستي اين قانون رو هم ميدونيد که اگه توي اين قضيه و درگيري دخالت بکني و صدمه ببيني، حکم قانون در مورد شما اينه که نبايد دخالت ميکردي و خسارت و صدمه اي که در دفاع از اون شخص به تو وارد شده به گردن خودته؟ اونجا فقط بايد خدا و حق رو در نظر بگيري و وارد بشي وگرنه قانون حمايتي از تو نداره. تو هم ببين ارزش داره به خاطر سي چهل ميليون تومن وارد بشي و چشم يا صورت خودت و يا جان خودت رو از دست بدي؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
در ضمن اگه توي اين قضيه و درگيري دخالت بکني و زورگیر محترم صدمه ببيند، دیه اش با شماست!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
فکر کردی زمان فردینه ؟ نه داداش پیرهنت پاره بشه باید حقوق 10 روزت رو بدی . گذشت اون دوران .
واقعا پلیس باید جدی پاسخگو باشه.اگه اشتباه نکنم اینکار مصادیق محارب واعدام داره وباید متهمان دستگبر ومجازات شند .ولی پلیس باید به افکار عمومی پاسخ بده.
متاسفانه این کارها گسترش پیدا کرده و پلیس باید جوابگو باشد و به مردم آمورش لازم را برای این شرایط بدهند.
پاسخ ها
بتمن
| Australia |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
آره مثلا آموزش بدن وقتی 4 تا گردن کلفت با قمه و چاقو جلوت وایستادن چیکارکنی ؟؟ نه که ما زورمون زیاده به همه میرسه زورمون دیگه !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
قبلا میگفتند در خیابانهای خلوت با احتیاط عبور کنید، چرا که امکان چنین حوادثی وجود دارد.
متاسفانه الآن باید بگویند خلوتی و شلوغی مهم نیست! در خیابانهایی که پلیس ندارد با احتیاط عبور کنید!!!
با ضرس قاطع ادعا میکنم که برای جلوگیری از «زورگیری» مردم عادی باید به وظیفه اسلامی خود عمل کنند و به یاری مظلوم بشتابند و پلیس بدون کمک مردم قادر به جلوگیری از زورگیری نیست.

متاسفانه این فرهنگ غرب است که به مردم القاء کرده که فقط پلیس در این زمینه مسئولیت دارد.
من مدارک ماشینم به سرقت رفت درهمان خیبان متضوی کوچه اخلاقی به کلا نتری منطقه که در میدان منیریه مربوط میشد مراجعه کردم یک برخورد بدی با من انجام شد گفتم شاکی هستم نه متهم تازه انجا بود که متوجه شدم در اینجا مجرمان در امنیت هستندنه شاکیان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
دقيقا همينجوريه كه ميگيد
یکی از دوستانم تو یک ماه گذشته دوبار مورد زورگیری قرار گرفته، یک بار که لپتاپش رو دزدیدن بار دوم هم که مقاومت کرده با چاقو زدنش و تا الان چند میلیون هزینه عمل جراحیش شده. هر دوبار خیابون طالقانی نبش بهار بوده.
پاسخ ها
شاهین
| Australia |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
به آدرس توجه کنید ... گذرتون ترجیحا به اونجا نخوره آدم بدا منتظرن با قمه و چاقو و ...
چشم قوه قضاییه و نیروی انتظامی روشن. نا امنی داخلی از یکسو و تخریب وجهه بین المللی تا کی؟ مردم سایر نقاط جهان چه برداشتی از ایران خواهند داشت؟
پاسخ ها
شاهین
| Australia |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
جانی بالفطره
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
حالا مدام صدا و سیما از تیراندازی تو آمریکا خبر میده...
پارسال ساعت دو ظهر پنجشنبه تو خیابان ستارخان دریان نو با برادر دبیرستانی من هم همین کارو کردن و گوشی موبایل کفش و ساعت و پول تو جیب بچه مدرسه ای رو به سرقت بردهن و یه خط هم رو گردنش انداختن . به آگاهی زنجان که مراجعه کردیم در جواب گفت برید شنبه بیاید پنجشنبه ظهر آگاهی تعطیله !!!!! |آگاهی که تعطیل باشه و جوابگو نباشه قورباغه ابو عطا میکنه ، شنبه هم که رفتیم و شماره سریال گوشی رو با کارتونش تحویل دادیم هنوز خبری نشده ،
کل این موضوع به پلیس مربوط نمی شه مقصر اصلی قوه قضاییه است که حد مجازات را برای این افراد در نظر نمی گیره و این افراد بعد از چند ماه آموزش از دیگر زندانیان آزاد می شوند
اگر کمکی یا دخالتی کنیم مقصر میشیم
یاد ان داستانی افتادم که طرف خونشو دزد میزنه بعد پای دزده میشکنه سپس صاحب خانه را مقصر الان میکنن...
جلو خود من را تو خیابان گرفتن بعد پلیس اومده طلبکارانه می پرسه شاکی هستی؟ برو خدا رو شکر کن زنده ای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
برا منم همين اتفاق افتاد ساعت پنج صبح، به من ميگفت برا چي اينوقت صبح بيرون بودي،‌بعد ميگفت بايد دفاع شخصي ياد بگيري بعدشم چند بار كه بين آگاهي و كلانتري پاسكاري شدم خودم منصرف شدم
فقر از در بیاد خیلی چیزها از پنجره بیرون میره . ما فقر فرهنگ و مالی داریم .
چند روز پیش یه نفر اومده چاقو رو گذاشته زیر گلوی کارگر مرغداری ماو گفته باید اینجا رو تعطیل کنید و برید و با اینکه همه میدونند یارو آدم شرور منطقه امامزاده ارومیه هست ولی با اینهمه نیروی انتظامی هیچ برخوردی نمیکند......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
این یعنی فاجعه! باید سرتون بیاد تا بفهمید این بنده خدا چی داره میگه
مردمی که آنجا نظاره گرند دخالت کنند ؟؟ که چی ؟ که آنها هم مورد ضرب و جرح قرار بگیرند ؟؟ وقتی خود نیروی انتظامی پیگیر نیست و هیچ وقت حظور درستی در این موارد نداره از مردم عادی توقعی نداشته باشید. این خلافکار ها خیلی راحت آدم میکشن..
هم نيروي انتظامي مقصره و هم قوه قضاييه كه احكام درستي برا اينا نميبره، نيروي انتظامي هم كه نميدونم داره چيكار ميكنه!!!
دلمون به همین خیابون رفتن واسه تفریح خوش بود که اونم ... کلا دستشون درد نکنه همه
علت وقوع این حوادث «قانونگذاری» است.

به تقلید از غرب، سعی می کنیم برای جلوگیری از این حوادث بر تعداد قوانین بیفزایم ولی هر چه تعداد قوانین بیشتر میشود نتیجه عکس میگیریم.

الآن وضع به گونه ای شده که مردم با مشاهده «زورگیری» میگویند قانونا(!) به ما ربطی ندارد و وظیفه پلیس است که به یاری مال باخته بشتابد؛ حال آنکه فقط و فقط در صورتی میتوان با پدیده «زورگیری» مقابله کرد که هر شهروند خود را پلیس بداند و خود را موظف بداند که به یاری مظلوم بشتابد، حتی به قیمت به خطر انداختن جان خود.

(آیا تعداد نیروهای پلیس آنقدر زیاد است که در هر کوچه و خیابان و بیابان در سراسر کشور یک مامور بگمارد تا مانع زورگیری شود؟ قطعا تعداد نیروهای پلیس اینقدر زیاد نیست ولی تعداد مردم زیاد است و مردم در همه جا حضور دارند.)
پاسخ ها
آرش حسینی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
به علت زیاد شدن این دزدیها فکر کن محمد جان :(
کم کم بوی حمل کلت کمری و یا اینجور جیزها می یاد
روانشناسی اجتماعی میگہ اگر خبر یک جرم رسانہ ای شود میزان آن جرم در جامعہ افزایش می یابد حتی اگر ھدف از پخش آن نھی و نکوھش باشد. پش منتظر افزایش جرمھایی ازین دست باشیم .
سلام
من هم شاهد اين زورگيري بودم. خيلي شوكه شده بودم. متأسفانه اين افراد با ايجاد رعب و وحشت اجازه دخالت مردم را نمي‌دهند.
مي دونم كه كجا اتفاق افتاده. كوچه جمال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
کوچه جمال کجا هست؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
کوچه جمال در حیابان کمال نرسیده به چهار راه رمال است!
سال 81 بود که روبروی دانشگاهم از من زورگیری کردند و سارق که به گفته ماموران آگاهی تهران بوکسور بود با ضربات مشت به صورت من 3 ناحیه از فک بنده را شکست این حادثه هم در روز روشن ساعت 3 بعد از ظهر بود از همان موقع چهره نگاری شد، دوست سارق را شناسایی کردم و دستگیر شد و سپس آزاد شد اما دریغ از به دام افتادن سارق، یعنی واقعا پلیس محترم زحمتکش هنوز نتوانسته پس از 11 سال سارق خطرناک رو دستگیر کنه؟؟؟؟ متاسفم که فقط پلیس بلده ژست بگیره از این ماجراها خیلی زیاده کافیه فقط به منطقه 12 سرکشی کنید در هر ساعت روز
سال 86 تازه یه کافی نت زده بودم 1هفته بود راهش انداخته بودم دزد زدش، رفتیم شکایت کردیم آخرش خودمون فهمیدیم کیا دزدیدن، اما از ترس جونمون قید شکایت رو زدیم و دیگه پیگیر نشدیم. شکایت از اونا همراه بود با تهدید شدن جون خودم و خانوادم
به نظر من پلیس باید مجوز حمل سلاح برای دفاع از خود را به مردم صادر نماید تا مردم بتوانند از جان خود دفاع کنند.
یعنی یه دونه از اون ماشینای عبوری میزد به اینا این کارم نمی تونست انجام بده؟؟
یعنی ماشین زورش به 4تا آدم نمیرسه زیرشون کنه بزنه به موتوراشون؟
یه 2تا نده عقب و گاز...
یعنی ماشین از یه لگد خوردن میترسه؟؟؟
بله اگر منم بودم جرات نمی کردم برو جلو اما با ماشین که میشد زد بهشون
یا فراریشون داد... واقعا اینو فکرشو کردین؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
اون وقت كه بايد يه چيزي بذاري رو پول طرف ديه دوستان دزد رو بدي اونم تو ماه حرام
فكر كردي بازي كامپيوتريه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
نه فکر نکردم بازی کامپیوتریه... ولی اگر خودمون به داد هم نرسیم کی بداد برسه؟؟
اگر این حرفا دیه دادن و این ماه حرام رو میگی باید بری از کسی ایراد بگیری که اینجوری کرده توی مغزت...
برای همینه که همه دزدا و اینا راحت راست راست راه میرن...
از من ایراد نگیر از اونا بگیر...
امثال منو تو هستیم که برای اینکه کاری نکنیم این حرفارو میزنیم...
چطور برای دزده و قاتله ماه حرام مطرح نیست؟؟
برو وقتی تونستی از خودت شروع کنی و کمی تغییر بعد بیا نظر بده...
با سلام من هم دوبار زنجیر گردن و موبایلم را دزدیدند کلانتری که رفتند گفتند برو خدا را شکر کن زنده ای و آسیب ندیدی
گل بود به سبزه نیز آراسته شد
این همون چیزیه که بهش می گن انحطاط اخلاقیه و شماها به غرب نسبت می دادین.
ازقوه قضایه تقاضا داریم همه این اخلال گران اهمیت جامه راکه دستگیر کرده اید .هرچه زودتر در انظارعمو می ایدام کنید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی