بازدید 14099

فاطمه کوچولو قربانی خشم مادر شد

ابتدا او را دعوا کردم تا ساکت شود اما او همچنان گریه می کرد. در یک لحظه چند ضربه به سر و صورت او زدم و او ساکت شد. ناگهان متوجه شدم که فاطمه نفس نمی کشد!!
کد خبر: ۲۸۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۷ 06 December 2012
سناریوی دروغین زن جنایتکار که با طرح ماجرای کودک ربایی قصد مخفی کردن قتل دختر دوساله اش را داشت دراین هفته فاش شد.

به گزارش مهر، این زن یکم آذر به ماموران مراجعه کرد و گفت: دختر دو ساله اش به نام فاطمه را در ترمینال جنوب از او ربوده اند. پس از این شکایت تیمی از ماموران تحقیقات جنایی خود را آغاز کرده و با بررسی دوربین های مداربسته متوجه کذب بودن ادعاهای این زن شدند.

در ادامه تحقیقات از زن 21 ساله آغاز شد که او سرانجام به قتل دختر دو ساله‌اش اعتراف کرد و گفت: پس از متارکه ، چندین بار با همسرم سابقم تماس گرفتم تا تکلیف بچه را مشخص کند اما او پیشنهاد داد تا بچه را به بهزیستی تحویل دهم اما من قبول نکردم. از آزادشهر به کاشان رفتم تا در خصوص بچه با پدرش صحبت کنم اما او همچنان حرف های گذشته را به من بازپس می داد. نزدیک غروب بود که قصد بازگشت به شهرستان را داشتم که در داخل خیابان فاطمه شروع به گریه کرد. بسیار عصبی بودم و حوصله گریه های او را نداشتم. ابتدا او را دعوا کردم تا ساکت شود اما او همچنان گریه می کرد. در یک لحظه چند ضربه به سر و صورت او زدم و او ساکت شد. ناگهان متوجه شدم که فاطمه نفس نمی کشد!! به او نفس دادم اما فایده نداشت. بدنش یخ شده بود. با اتوبوس به تهران آمدم و از آنجا نیز به آزادشهر رفتم. در آنجا جسد را به یک قبرستان قدیمی برده و شبانه آن را دفن کردم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست