بازدید 3489

برپایی 1000 چادر برای زلزله‌زدگان

کد خبر: ۲۸۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۲ 06 December 2012
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر ایران که در محل زلزله حضور داشت از برپایی 1000 تخته چادر برای زلزله‌زدگان خبر داد.
 
محمود مظفر در گفت‌وگو با ایسنا، با تشریح خدمات ارایه شده‌ این سازمان برای مردم زلزله‌زده‌ منطقه زهان در شهرستان قائن خراسان‌جنوبی که شب پیش (چهارشنبه) با زلزله‌ای به قدرت 5.5 ریشتر در اعماق درونی زمین لرزیده بود، گفت: امدادرسانی همچنان در مناطق زلزله‌زده ادامه دارد و تیم‌های آنست (سگ‌های جست‌وجوگر) شب گذشته از استان‌های خراسان‌رضوی و کرمان به این منطقه اعزام شدند.
 
وی با بیان اینکه تاکنون 1000 تخته چادر امدادی برای اسکان اضطراری خانوارهای آسیب‌دیده به همراه سگ‌های تجسس، تیم خودروهای نجات، آمبولانس، پنج دستگاه خودروی ارتباطات به محل حادثه ارسال شده‌اند، گفت: همچنین دو محموله کمک‌های امدادی شامل چادر، پتو، موکت، موادغذایی، وسایل گرمایشی و ... به وسیله‌ دو فروند بالگرد به این مناطق ارسال شده است.
 
رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه تاکنون 550 تخته پتو میان زلزله‌زدگان توزیع شده است، گفت: علاوه بر این 881 تخته موکت، 600 شعله والور و بیش از 10 هزار انواع کنسروجات و آب معدنی میان زلزله‌زدگان توزیع شده است.
 
به گزارش ایسنا، زلزله 5.5 ریشتری در عمق دو کیلومتری ساعت 20:40 شامگاه چهارشنبه بخش زهان از توابع قائن در استان خراسان‌جنوبی را لرزاند که در پی این حادثه و 14 پس لرزه آن تعدادی از روستاهای دارای بافت فرسوده دچار تخریب شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی