بازدید 28406
با به دست آوردن سه طلا و دو نقره

تيم ملي بادي كلاسيك، نايب قهرمان جهان شد

تیم ملی پرورش اندام ایران، نایب قهرمان مسابقه مستر المپیا آماتور جهان شد، در بادی بیلدینگ اپن، مهدی حاتی پس از شکست دادن دو قهرمان جهان از ترکیه و سوییس، قهرمان جهان شد و مدال طلا گرفت. در دسته قدی منهای ١٧١ سانتی متر، جواد سلطانی مدال طلا به دست آورد و در دسته قدی منهای ١٨٠ سانتی متر مهدی ذات پرور عباره بر مدال طلا، اورآل مسابقات شد.
کد خبر: ۲۸۹۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۸ 05 December 2012
تیم ملی بادی کلاسیک ایران در مسابقات قهرمانی جهان در کشور بلغارستان و با شعار «یا قمر بنی هاشم» با پنج فینالیست و به دست آوردن سه طلا و دو نقره، نایب قهرمان جهان شد.

به گزارش «تابناک»، تیم ملی پرورش اندام ایران با یک طلا در هفتاد کیلوگرم توسط محمدعلی تکاپویی، دو نقره احمد پایدار در ٨۵ کیلو و رضا کاکاوند در نود کیلو و سه مدال برنز در اوزان ٧۵ کیلو، مرتضی نوروزی نود کیلو مهدی پیرسراندیب، میثم کشوری در صد کیلو و مقام چهارم محمود کافی در +١٠٠ کیلو پس از مصر، موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقه مستر المپیا آماتور جهان در کشور کویت شد.

نفرات اول تا سوم اين مسابقه به ترتيب ٣٠٠٠ دلار٢٠٠٠، دلار١٠٠٠، دلار دريافت کردند.


همچنین از سوی دکتر رافایل سانتونجا رییس Ifbb جهان از تیم ایران و سرمربی تیم محمود ساوالان با توجه به کسب عنوان‌های دو دوره قهرمان پیاپی آسیا در سال‌های ٢٠١١و ٢٠١٢ همچنین مقام سومی جهان در سال ٢٠١١ و قهرمانی در مسابقه آرنولد کلاسیک اروپا در سال ٢٠١٢ و نایب قهرمانی جهان در بادی کلاسیک بلغارستان همچنین نائب قهرمانی مستر المپیا کویت ٢٠١٢ تقدیر بعمل آمد و قرار شد در بوداپست مجارستان، احکام بهترین فدراسیون و بر‌ترین تیم و بر‌ترین مربی سال به ایران تعلق گیرد و در مراسمی از ایران تجلیل شد.

در بادی بیلدینگ اپن مهدی حاتی پس از شکست دادن دو قهرمان جهان از ترکیه و سویس قهرمان جهان شد و مدال طلا گرفت
 
در دسته قدی منهای ١٧١ سانتی متر جواد سلطانی و مهدی یار علی مدال طلا و نقره را کسب کردند

در دسته قدی منهای ١٨٠ سانتی متر مهدی ذات پرور عباره بر به دست آوردن مدال طلا، اورآل مسابقات شد و کاپ طلای مسابقات را به دست آورد
در فيتنس حسام سفيري مدال نقره را گرفت.

سرمربي تيم: محمود ساوالان

سرپرست تيم: اميد اميري
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی