بازدید 14425

اعطای مجوز به شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای

کد خبر: ۲۸۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۳ 27 November 2012
معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلام فعالیت بازاریابی‌های شبکه‌ای گفت: هم اکنون هفت شرکت به صورت فعال در این زمینه کار خود را آغاز کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، حسن رادمرد امروز سه‌شنبه با بیان این‌که راه اندازی بازاریابی شبکه‌ای یکی از بخش‌های اصلاح سیستم نظام توزیع است، گفت: از سال 1388 که اصلاح نظام توزیع کلید خورد، بازاریابی شبکه‌ای نیز به عنوان بخشی از آن در دستور کار قرار گرفت.

به گفته او، تاکنون 65 درخواست برای راه اندازی بازاریابی شبکه‌ای به این معاونت رسیده که هفت درخواست عملیاتی شده است.

معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان این‌که کالاهای آرایشی بهداشتی، لوازم ورزشی، مصنوعات طلا، لوازم خانگی، صنایع دستی و انرژی‌های نو هم اکنون در این شرکت‌ها ارائه می‌شوند افزود: توزیع کالا به روش تولید به مصرف مهمترین دستاورد بازاریابی شبکه ای است که می تواند قیمت‌ها را بین پنج تا 40 درصد برای مصرف کننده کاهش دهد.

وی با تاکید بر این‌که نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات به طور جدی روی این شرکت ها نظارت دارند تا به شرکت های هرمی تبدیل نشوند گفت: هم اکنون مجوز دادن به سیستم‌های بازاریابی شبکه‌ای تحت کنترل چند دستگاه نظامی و امنیتی است و حتی صورت حساب‌های مالی آن‌ها نیز کنترل می‌شود.

رادمرد همچنین بازاریابی شبکه‌ای را یکی از جدیدترین روش‌های نظام توزیع در دنیا خواند و افزود: در حال حاضر سالانه 130 میلیارد دلار گردش مالی ناشی از این روش توزیع در دنیا برآورد شده است.

به گفته معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکتهای بازاریابی شبکه‌ای می توانند بین 50 تا 70 هزار شغل ایجاد کنند؛ به طوری که شرکت‌های فعال در ایران هم اکنون 2000 شغل ایجاد کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، هم اکنون سایت www.networkmarketing.moc.gov.ir برای متقاضیان راه اندازی بازاریابی شبکه‌ای فعال است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل