بازدید 60603
جدیدترین ادعاهای صهیونیست‌ها علیه ایران

ماهواره‌های ما یک کشتی ایرانی را در دریا شکار کرده‌اند

در شرایطی که تنها چند روز از بستن پیمان آتش بس میان رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت فلسطینی گذشته و وضعیت در این منطقه هنوز به ثبات کامل نرسیده، به نظر می‌رسد، رژیم صهیونیستی به دنبال ادعای غیر واقعی برای جبران آبروی از دست رفته هستند.
کد خبر: ۲۸۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۲ 25 November 2012
در شرایطی که تنها چند روز از بستن پیمان آتش بس میان رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت فلسطینی گذشته و وضعیت در این منطقه هنوز به ثبات کامل نرسیده، به نظر می‌رسد، رژیم صهیونیستی به دنبال ادعای غیر واقعی برای جبران آبروی از دست رفته هستند.

به گزارش «تابناک»، بیشتر مطبوعات اسرائیلی، امروز گزارشی منتشر کرده‌اند که برای نخستین بار در روزنامه «ساندی تایمز» انگلیس منتشر شد.

این گزارش ادعا می‌کند که بنا بر یافته‌های ماهواره‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی، ایران در حال فرستادن محموله‌ای جدید از موشک و دیگر تسلیحات به غزه است.

بر پایه این گزارش، ماهواره‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی، یک کشتی ایرانی با بار تسلیحات را شناسایی کرده‌اند که به گفته کار‌شناسان اسرائیلی، می‌خواهد به غزه برود.
 
در گزارش آمده است، این محموله، احتمالاً شامل شمار بیشتری از موشک‌های «فجر- ۵» (مشابه آنچه در جنگ اخیر مورد استفاده مقاومت قرار گرفت) برای غزه و نیز موشک‌های «شهاب- ۳» برای استقرار در سودان است.

منابع اسرائیلی مدعی هستند، ایران می‌خواهد این موشک‌ها را جایگزین آن‌هایی کند که در نبرد اخیر استفاده و یا نابود شده‌اند.

بنا بر ادعای ساندی تایمز، این کشتی از راه دریای سرخ، سودان و مصر، تسلیحات را به دست فلسطینی‌ها در غزه خواهد رساند.

یک منبع اسرائیلی نیز گفته، احتمالاً به محض ورود این کشتی به دریای سرخ، کشتی‌های جنگی ایرانی ـ که در اریتره لنگر گرفته‌اند ـ آن را همراهی خواهند کرد.
 
در همین حال، به نظر می‌رسد، انتشار این گزارش بهانه جدیدی به دست مقامات رژیم صهیونیستی داده تا احتمالاً مقدمات تجاوز جدیدی به غزه را فراهم آورند. در این راستا، یکی از مقامات وزارت جنگ رژیم صهیونیستی گفته: «فارغ از موافقتنامه آتش بس، ما به هر گونه محموله ارسالی تسلیحات به غزه ـ به محض شناسایی ـ حمله کرده و آن را نابود خواهیم کرد».

در این راستا، اظهارات روز گذشته «محمود الزهار»، از رهبران بلندپایه حماس نیز دستاویزی برای اثبات ادعاهای مقامات رژیم صهیونیستی در مورد استفاده از آن‌ها قرار گرفته است.

زهار روز گذشته در سخنانی گفته بود، حماس به مسلح کردن خود با کمک ایران ادامه خواهد داد و راه دیگری جز این نیست.

وی در این رابطه گفته بود: «ما این حق را داریم که از ایران پول و تسلیحات دریافت کنیم. آن‌ها این موارد را برای رضای خدا در اختیار ما می‌‌گذارند و هیچ شرط و شروطی برای آن مطرح نمی‌کنند. من خودم شاهد این قضیه هستم».
 
در مجموع، گویا مقامات رژیم صهیونیستی ـ که از نتیجه جنگ هشت روزه با نیروهای مقاومت و پذیرش شروط کم سابقه آتش بس رضایت ندارند ـ در صددند با استفاده از هر فرصت و بهانه‌‌تراشی، زمینه انجام تجاوزی جدید به غزه و یا دست‌کم رعایت نکردن تمام و کمال شروط آتش بس را فراهم آورند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱۰
انتشار یافته: ۱۸
لطفا اگر از مقالات روزنامه ای استفاده می کنید، لینک آن را در مقاله ی فعال کنید که دسترسی به اصل مطلب هم باشد.
با تشکر
زیاد جدی نگیرید.
از پریروز به هزیان گویی دچار شده اند.
اول گفتند ما بردیم بعدش زوزه کشیدند که امریکا قول داده نیرو بفرستد سیناوما را از مرگ برهاند دیروز در اشپیگل نوشتند که ما روبوت گذاشته ایم در مرز غزه و حالا هم این مزخرف جدید.
در هر صورت جان های اخرشان را میکنند به یاری پروردگار
افتخار میکنم توان نظامی کشورم انقدری رشد کرده که میتونیم خط مقدم جنگ با دشمنمونو تا مرز اونا ببریم.خدا پشت و پناه نیروهای ارتش و سپاه و مقاومت و حزب الله
شاید هم زمینه سازی برای اقدام نظامی علیه ما باشد
میتونیم،حرف حسابتون چیه؟؟؟ میخواین حمله کنین به کشتیه ما؟بیاین اگه میتونین بزنین ببینیم چطوری میزنین.
ماهواره های شما سکو های پرتاب و انبارهای ذخیره موشک را شناسایی نکرد , اما دقیقا کشتی حامل فجر 5 شناسایی کرد !! خدایا چه رویی دارن اینا
اسراییل نیمی از قدرت خود را در این چند جنگ محدود از دست داده و اگر دوباره به فکر جنگ بیفتد کاملا قدرت خود را از دست خواهد داد.
اینان دیگر جرئت حمله انچنانی به غذه را ندارند این ادعا هم برای ارام کردن ساکنین مناطق اشغالی است که بگویند غزه تنها نبوده
آخه آدم چه قدر باید بدبخت باشه که حتی بعد از شکست هم به آب و آتش بزند!!
خیالتون راحت باشه اسراییل خودش بیشتر به این آتیش بست احتیاج داره.
اینقدر اونا اشفته هستند نمیدونن چی دارن می گن.
اگر خبرراست بود كه دادار دودور نداشت ، مي شد كشتي را دزد هاي سومالي بدزدند ويا به تير غيب گرفتار كنند . خالي بندي كرده اند تا خودرا قوي نشان دهند .
دوستان! چرا بحث می کنید؟ باید بشون بگید شما اگه کشتی ای از ما دیدید بزنید! خلاص؟!!
تنها راه حل نابودی غرب بستن تنگه است که هر چه زودتر باید عملی شود وگرنه فردا دیر خواهد بود .
ما برای قضه موشک نمی فرستیم بلکه نحوه ساخت موشک را به آنها یاد داده و مواد اولیه آن را نیز در اختیار آنها گذاشتیم. پس این ادعاها به نظر سفیهانه و همه اینها به خاطر مقدمه سازی برای جنگ با ایران است
مهم این است که صهیونیست ها برای هر حمله به مسلمانان هزینه سنگینی بپردازند که کمر آنها را به شکستن نزدیک تر کند و تصمیم به حمله در ذهن آنها مترادف با باران موشک های دوربرد باشد.
داستان صهیونیستها شبیه سگهای ولگرد می مونه که میخوان پاچه بگیرن . هیچ غلطی نمیتونن بکنن .
این اسی دیگه داره رو اعصابمون میره شیطونه میگه یه شهاب 3 خرجش کنیم بره پی کارش ............
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست