بازدید 5409

یک ریال هم بودجه نداریم !

کد خبر: ۲۸۵۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۱ - ۰۳:۳۵ 16 November 2012
معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: هم اکنون هیچ بودجه ای برای هزینه کردن در بخش ورزش در اختیار نداریم.
به گزارش مهر، احمد رسولی نژاد بعد از ظهر پنج شنبه در مراسمی که به مناسبت سفر وی به استان کرمانشاه در سالن همایش های تربیت بدنی استان کرمانشاه برگزار شد، در پاسخ مسئولین ورزش استان مبنی بر اختصاص بودجه ای برای ورزش کرمانشاه گفت: هم اکنون هیچ بودجه ای برای هزینه کردن در بخش ورزش در اختیار نداریم.

رسولی نژاد گفت: تشکیل کارگروه بین نمایندگان مجلس و وزارت ورزش، برگزاری جلسات مشترک بین فراکسیون نمایندگان جوانان مجلس و ارائه راهکارهایی در این جلسات از جمله اقدامات وزارت ورزش و جوانان بوده است.

وی افزود: از پیشنهاد های ارائه شده برخی مورد قبول واقع شده اند و برخی نیز جای کار دارد که در مورد راهکارهای عملی در این پیشنهادات که قابلیت اجرایی دارد باید به جمع بندی برسیم.

وی ادامه داد: ملاقات با روسای هیئات ورزشی و مسئولین و نمایندگان سازمان های مردم نهاد، روسای ادرات استان اعم از کرمانشاه و شهرستان ها، نمایندگان استان کرمانشاه و بازدید از مراکز و اماکن ورزشی استان کرمانشاه از جمله اهداف سفر من به استان کرمانشاه بوده است.

رسولی نژاد تشکیل سه کارگروه و جمع بندی نتایج برای رسیدگی در وزارت ورزش را از اصلی ترین اهداف خود در سفر به استان کرمانشاه عنوان کرد.

وی افزود: این جلسات در راستای تصحیح و اصلاح برخی از بخشنامه ها که ایراداتی به آن وارد است تشکیل می شود تا پس از بررسی به نتایج نهایی دست پیدا کنیم.

وی ابراز خرسندی کرد از اینکه چهره های با نشاط شرکت کننده در این جلسه هم چنان نشاط و پویایی خود را حفظ کنند و با پتانسیل هایی که در ورزش این استان وجود دارد و همت و تلاش مسئولین  به مشکلات فایق آمده و ورزش استان کرمانشاه را به جایگاه  مطلوبی برسانند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار