بازدید 22725
فوتبال جوانان آسیا ـ امارات؛ ایران صدرنشین ماند و در یک قدمی صعود قرار گرفت

تساوی باارزش ایران مقابل امارات

دیدار تیم‌های ملی جوانان ایران و امارات با تساوی یک بر یک به پایان رسید و همچنان با چهار امتیاز صدرنشین باقی ماند. گل ایران توسط علی جهانبخش، کاپیتان کشورمان با ضربه سر در دقیقه ۶۹ به ثمر رسید و گل امارات در دقیقه ۸۳ توسط یوسف سعید زده شد. در گروه اول پس از کشورمان ژاپن، امارات و کویت به ترتیب سوم، دوم، یکم، امتیاز جایگاه‌های دوم تا چهارم را از آن خود کرده‌اند.
کد خبر: ۲۸۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۳ 05 November 2012
تیم ملی فوتبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمان آسیا مقابل میزبان رقابت‌ها متوقف شد.

دیدار تیم‌های ملی جوانان ایران و امارات با تساوی یک بر یک به پایان رسید و به این ترتیب تیم کشورمان همچنان با چهار امتیاز صدرنشین باقی ماند. گل ایران توسط علی جهانبخش در دقیقه ۶۹ به ثمر رسید و گل امارات در دقیقه ۸۳ توسط یوسف سعید زده شد.

به گزارش «تابناک»، بازی را دو تیم با محک زدن یکدیگر آغاز کردند. نخستین خطر را سردار آزمون در دقیقه هفتم بازی به وجود آورد که روی ارسال از جناح چپ دروازه امارات با ضربه سری که زد، می‌توانست دروازه امارات را باز کند که توپ با فاصله کمی به اوت رفت.

پس از آن بازی در اختیار شاگردان اکبر محمدی قرار گرفت و حملات مستقیم در دستور کار بود و اماراتی‌ها دفاع و پرس را در دستور کار گذاردند. اماراتی‌ها تلاش داشتند بازی را به کناره‌ها بکشند و از جناحین حمله کنند. بازیکنان تیم ملی امارات روی زمین زیاد موفق نبودند و کوشیدند که بازی هوایی را در دستور کار گذارند.
در دقیقه ۲۳ بازی و روی یکی از حملات تیم امارات از جناح چپ ایران و در پی دفع ناقص دروازه‌بان ایران، امارات می‌توانست به گل اول برسد و توپ در یک رفت و برگشت به مهاجم امارات رسید، اما شوت او به مهاجم دیگر امارات برخورد کرد و به اوت رفت.
 
در دقیقه ۳۲ بازی علیرضا جهانبخش می‌توانست دروازه امارات را باز کند، اما مدافع امارات توپ را به کرنر فرستاد. در پانزده دقیقه پایانی نیمه نخست، بازی کاملا در اختیار تیم ملی جوانان ایران بود و اماراتی‌ها تنها دفاع می‌کردند و چشم به ضد حمله‌ها دوخته بودند.

اماراتی‌ها پشت سر هم پشت محوطه جریمه‌شان روی بازیکنانشان خطا می‌کردند و ضربات ایستگاهی تیم ملی، یکی پس از دیگری از دست می‌رفت. البته در دقیقه ۴۳ بازی در پی نفوذ مهاجم اماراتی و شوت او از جناح راست دروازه ایران به فاصله یک متری به بیرون رفت.

در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این نیمه سردار آزمون در دقیقه ۳۵ کارت زرد دریافت کرد.

نیمه دوم با برتری ایران آغاز شد و این جوانان ایرانی بودند که نبض بازی را در اختیار گرفتند و از زمین و هوا روی دروازه تیم ملی امارات حمله می‌کردند.

در این نیمه سردار آزمون دو موقعیت صددرصد گل را از دست داد.

اماراتی‌ها هم در نیمه دوم مرتب روی بازیکنان ایران خطا می‌کردند و ضربات ایستگاهی زیادی نصیب تیم ملی ایران شد. در ‌‌نهایت و در دقیقه ۶۹ بازی روی یک ارسال علیرضا جهانبخش گل ایران را به ثمر رساند.

بازی با برتری ایران دنبال می‌شد که در دقیقه ۸۳ بازی روی یک ضد حمله و ارسال از جناح چپ دروازه ایران، بازیکن شماره ۲۰ امارات با ضربه سر گل تساوی امارات را به ثمر رساند.
پس از این گل حملات ایران روی دروازه امارات بیشتر شد، اما اماراتی‌ها به دفاع مطلق روی آوردند و نشان می‌دادند که به تساوی راضی هستند.

بازی در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا با توجه به نتیجه بازی ژاپن و کویت که با نتیجه یک بر صفر به سود ژاپن به پایان رسید ایران با چهار امتیاز در صدر گروه بایستد و ژاپن با سه امتیاز دوم و امارات با دو امتیاز در رده سوم قرار گیرد.

در نیمه دوم این بازی، حسین فاضلی و فرشید اسماعیلی به زمین آمدند و بهنام برزای کارت زرد دریافت کرد.

روز سوم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا امشب با پیروزی باارزش ایران مقابل امارات، برتری کره‌جنوبی برابر امارات تایلند و حذف چین پیگیری شد.

روز سوم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا پیگیری شد که طی آن تیم فوتبال جوانان ایران و کره‌جنوبی به ترتیب برابر تایلند به پیروزی دو بر یک دست یافت.

در این بازی که با قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه فجیره شهر الفجیره برگزار شد، هیو یونگ‌جون (۲۱) و سئونگ جون (۷۳) برای کره‌جنوبی گل زدند و تک گل تایلند در دقیقه ۶۳ توسط تیتیفان پوآنگ‌جان به ثمر رسید.

با این پیروزی تیم کره‌جنوبی چهار امتیازی شد و به همراه تیم عراق چهار امتیازی و در حالی که هر دو تیم دو گل زده و یک گل خورده دارند، مشترکا صدر جدول رده‌بندی این گروه را از آن خود کردند. تایلند با سه امتیاز در رده سوم قرار گرفته و چین بدون امتیاز از گردونه مسابقات حذف شد.

ایران که از دو بازی نخست چهار امتیاز اندوخته، چهارشنبه در آخرین دیدار مرحلهٔ گروهی به مصاف کویت می‌رود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۵
این بچه ها کلاً احساسی هستن .... تو والیبال هم دیدیم ، تو فوتبال نوجوانان هم دیدیم !! این یک زنگ خطر است برای مراحل بالا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
ببخشیدZODIACاشتباهی منفی زدم .حق با شماست و از هم اکنون باید روانپزشکان خوب در کنار این نوجوانان قرار گیرند و آنها را با اصول حرفه ای آشنا سازند و دچار احساسات نشوند.
آقا رحمان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
ZODIAC خودتی؟؟؟
منو شناختی؟ اینجا چیکار میکنی پسر؟
ایول به جوانان دلاور ایرانی آریایی
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
من موندم کی منفی میده
دوستان این مسابقات در سطح جوانان هستش نه نوجوانان!
تلویزیون .. که نشون نداد بازیو بد میگن چرا ماهواره میبینید.آخه ...
تشکر
سلام به همه،بهترین زمان برای کار بنیادی روی تیم حالا است
درود و صد درود
مرسی
واقعا خجالت داره بايد بشينيم بازيها رو از كانالهاي امارات نگاه كنيم تازه خدا نكنه زبان عربي رو هم متوجه بشي اونموقع است كه بايد حرفهاي مفت اونها رو تحمل كني ، اگر به فوتبال پايه اهميت ميداديد اين وضع فوتبال ما نبود . گوينده امارات از قدرت اين تيم دهنش باز مونده بود!!!!!! اما حاضر نبود واقعيت رو بگه.
بازیشون خوب بود واز امارات سرتر بودند ولی به قول دوستمون احساساتی بازی میکنند وگرنه میتونستند راحت برنده بشند باید از همین الان باهاشون کار بشه
به امید قهرمانی
ایول
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست