بازدید 5683

قتل با انگيزه اي نامشخص

کد خبر: ۲۸۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۲ 29 October 2012
مرد جنایتکار که با انگیزه ای نامشخص باجناق خود را به قتل رسانده و فراری شده بود، تحت تعقیب ماموران پلیس قرار گرفت.
 
به گزارش جام جم آنلاين از پليس آگاهي تهران بزرگ، شامگاه 29 مرداد 1390 از طريق مرکز فوریت های پلیسی 110، وقوع يک فقره درگيري در خيابان رجايي به کلانتري 168 سيزده آبان اعلام شد.
 
در بررسي هاي اولیه مشخص شد فردي به هويت «ناصر . ع» 30ساله بر اثر اصابت ضربات چاقو توسط باجناقش به هویت «حسن . م» متولد 1356 مجروح و پس از انتقال به بيمارستان فوت كرده و ضارب نیز از صحنه متواري مي گردد.
 
با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور قاضی دانشور ، بازپرس شعبه هفتم دادسرای شهرری ، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
اظهارات خانواده مقتول
 
با ارجاع پرونده به اداره دهم ، همسر مقتول که در زمان حضور مأموران کلانتری در بیمارستان به آنها گفته بود که همسرش توسط همسر خواهرش به هویت «حسن . م» به قتل رسیده، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: شب حادثه خواهرم (همسر قاتل) طی تماس تلفنی از من پرسید «شوهرت کجاست؟» و من نیز در پاسخ به او گفتم که ناصر برای مسافرکشی در خارج از خانه است.
 
وي افزود: خواهرم در ادامه عنوان کرد که ناصر با همسر وی قرار ملاقات دارد و می خواهند با یکدیگر صحبت کنند اما در خصوص علت آن چیزی نگفت. بلافاصله با همسرم (ناصر) تماس گرفته و از او خواستم که به خانه بازگردد اما او به حرف من گوش نکرد و پس از آن هرچه به گوشی تلفن همراهش زنگ زدم پاسخگو نبود تا اینکه در حدود ساعت 23:00 مرد غریبه ای پاسخ تلفن همسرم را داد و اظهارداشت که صاحب گوشی وسط خیابان افتاده است؛ به سرعت پسر و دخترم را برداشته و با آژانس خودم را به خیابان رجایی رساندم؛ زمانیکه به خیابان رجایی رسیدم، از دور چراغ های آمبولانس را دیدم. وقتی به آمبولانس رسیدم سریع سوار آمبولانس شدم تا اینکه به بیمارستان رسیدیم اما پس از چند ساعت به من خبر دادند که همسرم فوت کرده است.
 
همسر مقتول اضافه كرد: زمانیکه در بیمارستان بودم با خواهرم تماس گرفتم؛ او اظهار داشت که همسرش قصد نداشته تا ناصر را به قتل برساند و فقط قصد داشته تا او را زخمی کند.
 
مادر مقتول نیز به کارآگاهان اظهارداشت: حدود یک هفته پیش بود که «حسن . م» (باجناق ناصر) به درب منزل ناصر آمده بود و با او درگیر شده بود ؛ در آن زمان بود که حسن ، ناصر را به مرگ تهدید کرد و اظهار داشت که او را خواهد کشت.
 
 معاون مبارزه با جرایم جنایی  پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: در ادامه تحقیقات، کارآگاهان با مراجعه به درب منزل متهم در منطقه صالح آباد و انجام تحقیقات اطلاع پیدا کردند که متهم با اطلاع از ارتکاب جنایت ، به همراه همسرش از محل سکونت خود متواری شده است.
 
وي افزود: در ادامه رسیدگی به پرونده و جهت دستگیری متهم ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است.
 
سرهنگ آریا حاجی زاده اظهارداشت: از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر متهم شده اند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص مخفیگاه و یا محل های تردد متهم تحت تعقیب پلیس را از طریق شماره تماس 51055510 و 51055429 در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست