بازدید 2481
موسوی لارگانی:

پرداخت پاداش ۲۰میلیونی توجیه منطقی ندارد

کد خبر: ۲۸۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۵ 26 October 2012
عضو فراکسیون روحانیون مجلس،در خصوص اهدای پاداش ۲۰ میلیون تومانی به فوتبالیست‌ها پس از برد تیم ملی کشورمان ازتیم ملی کره جنوبی، گفت:در این مقطع پرداخت چنین پولی به فوتبالیست‌ها به هیچ وجه توجیه منطقی ندارد..

 سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خانه ملت،افزود: فوتبال درجایگاه خودش ورزش خوبی است ولی متاسفانه هزینه‌های گزاف و بیهوده‌ای که در برخی از بخش‌های فوتبال هزینه می‌شود می تواند صدمات جبران ناپذیری رابه این رشته ورزشی وارد کند.

نماینده مردم  فلاورجان درمجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برای توسعه و ترویج ورزش در مناطق محروم باید سرانه بودجه ورزشی سال ۹۲افزایش یابد تا با فراهم کردن بهترین امکانات ورزشی برای هر  ورزشکار بتوانیم ورزش کشور را حرفه‌ای کنیم.

موسوی لارگانی با مهم شمردن توسعه فرهنگ ورزش در بین خانواده‌ها به ویژه نوجوانان،افزود: با این اقدام سلامتی و شادابی را برای نسل جوان امروزبه ارمغان خواهیم آورد.

وی تصریح کرد : مسئولین باید تلاش کنند در تخصیص بودجه وامکانات تعادل را برقرار کنند نه اینکه تنها یک روز همه فکرشان فوتبال باشد و روز دیگر به دنبال تخریب آن باشند.

 وی با بیان اینکه انجام حرکات ورزشی می‌تواند در سلامت روحی افراد بسیار تأثیرگذار باشد و در نهایت سلامت جامعه را نیز در پی داشته باشد افزود: ورزش را باید به همه سطوح جامعه برد تا جامعه‌ای شاداب و سالم داشته باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این‌که از نظر ارزشی، میان مدال طلای ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی با ورزشکاران رشته فوتبال  وجود ندارد؛ ابرازداشت: حمایت از ورزشکاران در تمام رشته‌ها، موجب می‌شود، موقعیت ورزش کشور در سطح بین المللی ارتقا یابد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی