بازدید 3005
طاهری با اشاره به هجمه هالیوود به تاریخ و فرهنگ ایران:

وقت بیدار شدن سینماگر ایرانی است

کد خبر: ۲۸۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۰ 26 October 2012
نماینده اصولگرای مجلس نهم، گفت: در شرایط هجمه به فرهنگ ایران اسلامی سینماگر ایرانی باید از خواب بیدار شود و به استناد یکی از سوابق فرهنگی کشورمان فیلم فاخری بسازد که دنیا را بلرزاند.

الیاس طاهری در گفت‌و گو با خانه ملت، ساخت فیلم‌های ضد ایرانی در هالیوود را نشانه استیصال غرب خواند و گفت: اگردشمنان با تحریم اقتصادی و سیاسی به نتیجه رسیده بودند به تحریم رسانه‌ای و حمله به فرهنگ ایرانی رو نمی آوردند.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران دارای پیشینه قوی تاریخی و فرهنگی است، افزود: دشمنان به دنبال این هستند که پیشینه تاریخی ما را زیر سوال ببرند و به فرهنگ ایران لطمه وارد کنند.

وی، توضیح داد: تاثیرگذاری ایران بر دنیا به دلیل همین اصالت کشور مان است، چرا که ریشه اسلامی و ایرانی بودن جمهوری اسلامی ایران به تقویت جایگاه بین‌المللی ما منجر شده است.

وی به کتاب خدمات متقابل ایران و اسلام اثر شهید مطهری اشاره کرد و گفت: هجمه به فرهنگ ما به دلیل اصالتی است که اسلام به کشور ما داده است، تا وقتی سرافرازی ایران در دنیا به دلیل فرهنگ قوی ایرانی اسلامی‌اش است، دشمنان دست از سر ما برنمی دارند.

 نماینده اصولگرای مجلس نهم تصریح کرد: مهم این است که در شرایط هجمه به فرهنگ ایران اسلامی سینماگر ایرانی از خواب بیدار شود و به استناد یکی از همین سوابق فرهنگی فیلم فاخری بسازد که دنیا را بلرزاند.

 این عضو هئیت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم، ادامه داد:اگر غرب یکی از این سوابق فرهنگی ایران را داشت در به رخ کشیدن این فرهنگ غنی لحظه‌ای دریغ نمی‌کرد.

طاهری با تاکید بر اینکه ایران باید با کار فرهنگی پاسخ تحریف تاریخ ایران از سوی غرب را بدهد، گفت:ایران باید به استناد داشته‌هایش با هجمه فرهنگی مقابله کند.

پس از ساخت فیلم ضد ایرانی ۳۰۰ و توهین اخیر هالیوود به پیامبر اکرم (ص) و هم چنین فیلم ضد ایرانی آرگو، قسمت دوم فیلم ۳۰۰ نیز درحال ساخت است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی