بازدید 22250
۶

ایمیلی که دروغ اوباما را آشکار کرد!

«جان مک کین»، «لیندسی گراهام» و «کلی آیوت»، سه تن از نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره آمریکا را بر آن داشته تا با فرستادن نامه به اوباما، از وی در این باره توضیح بخواهند که چرا دولت با وجود آگاهی از هویت حمله‌کنندگان، آن را به اعتراض‌ها علیه فیلم موهن به پیامبر اسلام (ص) نسبت داده است.
کد خبر: ۲۸۰۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۹ 25 October 2012
هرچند تنش‌ها در لیبی ـ که با کشته شدن سفیر آمریکا در این کشور همراه شد ـ مدتی است فروکش کرده، پرونده این ماجرا در عرصه سیاسی ایالات متحده هنوز بسته نشده است. در این راستا، جمهوری خواهان در کنگره آمریکا، دولت را به واسطه اطلاعات جدیدی که در این باره افشا شده، مورد حمله قرار داده‌اند.

به گزارش «تابناک»، متن یک ایمیل که به تازگی افشا شده، حاکی از آن است که مقامات دولت اوباما، تنها چند ساعت پس از وقوع حمله به کنسولگری این کشور در لیبی، از هویت واقعی حمله‌کنندگان آگاه شده است. بر پایه این ایمیل، یکی از گروه‌های وابسته به القاعده از‌‌ همان آغاز، مسئولیت این واقعه را بر عهده گرفته بود.

به نوشته «واشنگتن تایمز»، همین امر، «جان مک کین»، «لیندسی گراهام» و «کلی آیوت»، سه تن از نمایندگان جمهوری خواه کنگره آمریکا را بر آن داشته تا با فرستادن نامه‌ای به اوباما، از وی در این باره توضیح بخواهند که چرا دولت با وجود آگاهی از هویت حمله کنندگان، آن را به اعتراض‌ها علیه فیلم موهن به پیامبر اسلام نسبت داده است؟

در این نامه آمده است: «این ایمیل‌ها آشکار می‌سازد که دولت شما تا دو ساعت پس از حملات دریافته که این کاری تروریستی بوده که انصار الشریعه، یک گروه نظامی لیبیایی مرتبط با القاعده، مسئولیت آن را بر عهده گرفته است... این افشاگری تنها به ابهامات موجود درباره اینکه شما و دولت شما چه چیزهایی درباره این حمله می‌دانستید، چه هنگام از آن آگاه شدید و چرا به این شیوه با آن برخورد کردید، می‌افزاید».

اما جدا از پیامدهای داخلی این افشاگری و تأثیر احتمالی آن بر مبارزات اوباما و رامنی، این امر فریبکاری دولت اوباما در موضوع حمله رخ داده در لیبی و تلاشش برای استفاده ابزاری از این موضوع علیه مسلمانان را نشان می‌دهد.

در حقیقت، بر پایه این افشاگری مشخص می‌شود دولت اوباما با وجود اینکه می‌دانسته حمله به کنسولگری این کشور توسط یک گروه تروریستی وابسته به القاعده و نه مسلمانان عادی انجام گرفته، آن را به اعتراضات مردم نسبت به فیلم موهن ارتباط داده و تلاش کرده اعتراض‌های مسلمانان را به گونه‌ای خشونت‌آمیز و تهدیدکننده جلوه دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۶
مگه عمو اوباما راست هم ميگه
این یه دروغ بزرگه فقط برای اینکه :1 دنیا بدونه که تمام امور و اتفاقات را آمریکا مدیریت میکنه
2 حرکت عظیم مسلمانان رو به یک عمل ناشی از نادانی و کنترل شده از سوی آمریکا اظهار کنه
سياستمداري و قدرت طلبي انسان را به مانور فكري مي كشاند كه هرچه به نفع خودش است انجام دهد
لعنت به قدرت طلبي و دنيا پرستي و مادي پرستي كه هيچوقت مرگ در تخيل انسان نيست و فكر مي كند ابدي زنده است و نميگويد كه بايد همه چيز را بايد بگذارد و برود - بخاطر همين است كه قدرت عقل و تدبير آن و مخيله آن با بي منطقي تدبير مي كند
دارین میپرسن "چرا"؟
خب قربونت سیاست همینه دیگه
از هر اتفاقی باید بیشترین استفاده رو کرد
غیر از اینه؟
دیدی گفتم اون موقع باور نکردید
از این سیاستمدارها نامردتر فقط خودشون هستند.
هم اوبامایی که می خواست مسلمونا رو خراب کنه و هم مک کینی که می خواد از دروغ اوباما به نفع حزبش بهره ببره (اگه نزدیک انتخابات نبود به احتمال زیاد هیچ حرفی نمی زد)
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار