بازدید 6716
سلیمی با اشاره به برگزاری جلسه فوق‌العاده کمیسیون آموزش با حاجی بابایی:

بررسی موضوع فوت۲۶ دانش‌آموزان بروجنی

کد خبر: ۲۷۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۸ 20 October 2012
 دبیر اول کمیسیون‌ آمورش و تحقیقات مجلس، با تأکید بر اینکه مجلس با حساسیت موضوع فوت ۲۶ دانش‌آموز بروجنی را بررسی می‌کند، گفت:‌ مسئولان باید جوابگوی مرگ این نونهالان باشند.

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به حادثه شب گذشته اتوبوس دانش آموزان و فوت ۲۶ دانش آموز بروجنی در اردو راهیان‌نور، تصریح کرد: در نشست فردای کمیسیون، جلسه‌ فوق‌العاده‌ای با حضور حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش  و معاونانش برای بررسی این اتفاق برگزار می‌شود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی،‌ با اعلام اینکه دستگاه‌های مسئول باید در رابطه با واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان پاسخگو باشند، گفت: به‌طور حتم برای مشخص شدن مقصر و خاطی، نخست باید جوانب موضوع به‌صورت دقیق بررسی شود.

وی با تأکید بر اینکه مجلس با حساسیت موضوع فوت ۲۶ دانش‌آموز شهرستان بروجن را بررسی می‌کند، افزود:‌ مسئولان باید جوابگوی مرگ این نونهالان باشند.

این نماینده مجلس نهم، ادامه داد: به‌طور حتم هم‌اکنون اجرای طرح‌هایی همچون طرح راهیان نور بسیار مطلوب و تأثیرگذار است، اما باید برای اجرای این طرح‌ها تهمیدات مورد نیاز برای حفظ جان و سلامت مردم اندیشیده شود.

دبیر اول کمیسیون‌ آمورش و تحقیقات مجلس، با اعلام اینکه خانواده‌ها با هزار امید و آرزو فرزندان خود را به مدارس می‌سپارند، یاد‌آور شد: مجلس و کمیسیون آموزش و تحقیقات با جدیت موضوع واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان بروجن را بررسی می‌کنند.

شب گذشته اتوبوس دانش‌آموزان به دلیل انحراف به چپ و تخطی از سرعت مجاز از مسیر اصلی خود منحرف و از مجموع ۴۴ دانش‌آموز این اتوبوس براساس آخرین اطلاعات دریافتی ۲۶ نفر فوت شده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی