بازدید 3344
۱
بدلیل ناامنی در بیروت

لغو دیدار مهرام در بسکتبال آسیا ؟

کد خبر: ۲۷۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۸ 20 October 2012
به دنبال انفجار عصر روز جمعه بیروت و وقایع امنیتی اخیر لبنان که منجر به کشته شدن 10 نفر از جمله رئیس اداره اطلاعات نیروهای امنیتی این کشور شد، احتمال لغو بازی های تیم مهرام به عنوان نماینده کشورمان در بسکتبال جام باشگاه های آسیا در بیروت وجود دارد.

به گزارش ایرنا از بیروت، انفجار مذکور روز گذشته ساعتی قبل از بازی مهرام با الریاضی لبنان صورت گرفت و باعث شد تا محل برگزاری این بازی نیز تا حدودی متشنج شود.

حمیدرضا صمدزاده، سرپرست تیم بسکتبال مهرام در گفتگو با ایرنا اعلام کرد: مسایل حاشیه ای بازی دیروز و همچنین اتفاقات امنیتی رخ داده در لبنان را به فدراسیون بسکتبال کشورمان اطلاع دادیم و منتظریم تا آنها پس از رایزنی با مقامات وزارت خارجه در خصوص ادامه یا عدم برگزاری تصمیم لازم را اتخاذ کرده و ما را مطلع کنند.

وی از تاثیر جدی حوادث امنیتی لبنان بر روحیه بازیکنان تیم مهرام سخن گفت و افزود: امیدواریم امنیت اعضای تیم و کادر فنی در بیروت تامین شود تا بتوانیم بدون نگرانی این مسابقات را با موفقیت به پایان برسانیم.

محل برگزاری بازی های بسکتبال جام باشگاه های آسیا در بیروت در منطقه ˈمنارهˈ قرار دارد که طی ساعت اخیر شاهد تجمعات اعتراض آمیز و ناآرامی هایی بوده است.

طرفداران تیم رقیب مهرام (باشگاه الریاضی) نیز غالبا از جریان 14 مارس لبنان هستند که در پی ترور مقام امنیتی لبنان که وابسته به این جریان بود،‌ حرکات غیرعادی در جریان بازی شب گذشته از خود نشان دادند.

بازی فینال قرار است روز یکشنبه همزمان با مراسم تشییع وسام حسن برگزار شود.

مهرام به عنوان نماینده کشورمان در بسکتبال جام باشگاه های آسیا، چهارمین بازی خود را در برابر الریاضی لبنان که از امتیاز میزبانی و حمایت تماشاگرانش برخوردار بود، واگذار کرد و حالا باید در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار دهوک عراق و بلنداسگابات ترکمنستان رقابت کند.

این اولین شکست مهرام در این دوره از بازی ها بود. شاگردان هاشمی، در اولین بازی خود رقیب نه چندان جدی خود یعنی فالکون مغولستان را با نتیجه 121 بر 66 شکست دادند. بازیکنان مهرام، رقیب عراقی خود را هم در دومین بازی با نتیجه 89 بر 54 شکست دادند. مهرام سومین بازی خود را در برابر بلنداسگابات ترکمنستان با نتیجه 118 بر 71 با پیروزی پشت سر گذاشته بود.ب

یست و سومین دوره رقابت های باشگاه های آسیا 30 مهر به پایان می رسد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هر بلايي سرشون بياد حقشونه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست