بازدید 9508
توافق مدیران سرخابی برای مبادله بازیکن

ساموئل در نیم‌فصل پرسپولیسی می‌شود!

کد خبر: ۲۷۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۱ 10 October 2012
چند روز پیش مدیران باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در جلسه ای تصمیم گرفتند برای ترمیم نقاط ضعف شان در نیم‌فصل بازیکن مبادله کنند

چند روز پیش مدیران باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در جلسه ای تصمیم گرفتند برای ترمیم نقاط ضعف شان در نیم‌فصل بازیکن مبادله کنند.

به گزارش سایت گل با توجه به ترافیک خط هافبک استقلال و مشکل خط حمله این تیم و ترافیک در خط حمله پرسپولیس و کمبود بازیکن در خط میانی سرخپوشان پیش‌بینی می شد اگر مبادله‌ای هم در میان باشد استقلال هافبک می‌دهد و مهاجم می‌گیرد. اکنون هرچه به نیم فصل مسابقات لیگ برتر نزدیک می‌شویم بحث انتقال و جابجایی چند بازیکن سرخابی قوت گرفته است و حتی صحبت از حضور کریم انصاری‌فرد در استقلال و حضور جی لوید ساموئل در پرسپولیس است.
از دست ندهید

  
ساموئل در ابتدای فصل نیز از طریق مدیر برنامه‌های خود مذاکراتی با سردار رویانیان داشت، اما وقتی مدیرعامل پرسپولیس متوجه شد ساموئل هم سهمیه لیگ برتری به حساب می‌آید و هم سهمیه خارجی، از خرید این بازیکن منصرف شد. اکنون نیاز مبرم سرخابی به هافبک و مهاجم باعث شده مدیران دو باشگاه  اختلاف نظرها و کری خواندن‌ها را به فراموشی بسپارند و بر سر انتقال بازیکن  ترینیداد توباگویی به توافق نهایی برسند. گویا امیر قلعه‌نویی هم با جدایی ساموئل موافقت کرده است چرا که چندان به بازی او اعتقاد نداشت و ساموئل هم از نیمکت‌نشینی گلایه داشت.

گفته می‌شود استقلالی‌ها در ازای انتقال ساموئل، محمد قاضی یا کریم انصاری‌فرد را می‌خواهند اما پرسپولیسی‌ها هنوز بر سر انتقال یکی از مهاجمان‌شان به جمع‌بندی نرسیده‌اند و ژوزه هم باید در اين مورد نظر بدهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی