بازدید 3593
مورینیو:

رونالدو و مسی از سیاره دیگری آمده‌اند!

کد خبر: ۲۷۷۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۹ 08 October 2012
 سرمربی پرتغالی رئال مادرید بر این باور است که صحبت درباره بهترین بازیکن جهان باید متوقف شود زیرا ستاره‌های بارسا و رئال از سیاره دیگری آمده‌اند.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، مسی و رونالدو هر یک در ال‌کلاسیکو شب گذشته 2 گل به ثمر رساندند تا دیدار دو تیم در هفته هفتم لالیگا با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان برسد.

ژوزه مورینیو تلاش مهاجمان دو تیم برای رسیدن به عنوان بهترین بازیکن سال را ستود و گفت: فکر می‌کنم باید صحبت درباره بهترین بازیکن سال ممنوع شود، زیرا این دو بازیکن از سیاره دیگری آمده‌اند.

وی ادامه داد: دوست دارم رونالدو برنده این جایزه شود، زیرا او قهرمان بهترین لیگ دنیا شده، اما من فکر می‌کنم که هر دوی آنها بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند.

مورینیو خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم که دنیا از دیدن این مسابقه خوشحال شد، زیرا اغلب این مسابقات بسیار تاکتیکی هستند و بدون گل به پایان می‌رسند.

سرمربی رئال مادرید اضافه کرد: این مسابقه هر چیزی را که مردم دوست دارند، در خود داشت. آن دسته از هوادارانی که در منطقه زمانی متفاوتی قرار داشتند، بیدار ماندند و از این ال‌کلاسیکو بسیار لذت بردند؛ شاید هم منتظر یک ال‌کلاسیکوی دیگر در جام یا لیگ قهرمانان در صورت صعود ما هستند.

مورینیو تأکید کرد: به نظر من مسابقه بسیار خوبی بود و به ویلانووا هم همین را گفتم. اختلاف امتیاز ما در لیگ دست نخورده باقی ماند. واقعا از عملکرد تیمم لذت بردم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست