بازدید 3615
بدنبال عدم صدور ویزا برای سه تن از اعضای تیم ملی راگبی بانوان؛

دبیر کل کنفدراسیون آسیا رسما عذر خواهی کرد

کد خبر: ۲۷۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۲ 07 October 2012
دبیرکل کنفدراسیون راگبی آسیا بدنبال عدم صدور ویزا برای سه تن از اعضای تیم ملی راگبی بانوان ضمن عذرخواهی از انجمن راگبی کشورمان، قول مساعد داد تا پیگیری های لازم را انجام دهد.
بدنبال عدم صدور ویزا برای سه تن از اعضای تیم ملی راگبی بانوان ایران بمنظور شرکت در رقابتهای آسیایی هند، دبیرکل کنفدراسیون راگبی آسیا ضمن عذرخواهی از انجمن راگبی کشورمان، قول مساعد داد تا پیگیری های لازم را انجام دهد.

به گزارش ایلنا، در پی این حرکت غیر ورزشی، حسن میرزا آقابیک رییس انجمن راگبی کشورمان به مقامات راگبی آسیا اعتراضیه ای تسلیم کرد که راس میشل دبیر کل کنفدراسیون آسیا در پاسخ، رسما اعلام نمود که که این اتفاق را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

وی همچنین ضمن پوزش از عدم صدور ویزا برای دو داور و یک مربی، تاکید نمود که برای جلوگیری از این اقدام، پیگیریهای لازم را انجام خواهد داد.

در این راستا زهرا حیدری نایب رییس بانوان راگبی کشورمان گفت: قطعا در هند، اعتراض خود را به مسئولان مربوطه ارایه خواهم داد و این کم لطفی را با جدیت پیگیری خواهم نمود.

شایان ذکر است خانمها زهرا نوری و فاطمه نوری به عنوان داور و نرجس شبانی به عنوان مربی، موفق به دریافت ویزای هند نشدند و نتوانستند تیم ملی کشورمان را در مسابقات قهرمانی آسیا یاری دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست