بازدید 6856
۱

مذاكرات ابتدايي پرسپوليس با ميلان

کد خبر: ۲۷۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۰ 03 October 2012
سرپرست روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس گفت: توافقاتی با باشگاه آث میلان انجام شده و آقای رویانیان به منظور امضای تفاهم نامه و مذاکرات حضوری در آذر سال جاری عازم میلان ایتالیا خواهند شد.

امیر مشیری به سايت باشگاه پرسپولیس گفت: براساس مذاکراتی که آقای رویانیان با نماینده باشگاه آث میلان در تهران داشته‌اند موارد مورد نظر برای اعضای تفاهم نامه همکاری بین دو باشگاه پرسپولیس و آث میلان بررسی شده و در صورت توافق نهایی، آقای رویانیان آذر سال جاری عازم میلان ایتالیا خواهند شد و ضمن بازدید از این باشگاه معتبر ایتالیا مذاکرات نهایی را انجام خواهند داد.

سرپرست روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس گفت: مفاد تفاهم نامه بررسی شده و توافقات شفاهی صورت گرفته اما هنوز به امضاء نرسیده و ما نمی‌خواستیم تا قطعی شدن موضوع آن را رسانه‌ای کنیم.

مشیری در پایان گفت: گسترش روابط فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، بازدید از باشگاه آث میلان، افتتاح آکادمی آث میلان در تهران و حتی برگزاری بازی دوستانه از جمله مواردی است که مد نظر باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و ما به دنبال تحقق و اجرایی شدن آنها هستیم. روند مذاکرات فعلی بسیار خوب بوده و تلاش می کنیم تا این تفاهم نامه عملیاتی شده و به مرحله اجرا برسد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آفتابه لگن هفت دست ولی شام و ناهار هیچی...من یه پرسپولیسی هستم ولی از خوندن این خبر خنده ام گرفت. بهتره اول تیمو از ته جدول یه ذره بکشن بالا بعد فکر بازی با میلان باشن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار