بازدید 10330

رويانيان: با مجيدي مذاکره کردم

کد خبر: ۲۷۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۴ 22 September 2012
محمد رويانيان مي‌گويد دوبار؛ يک بار روز گذشته و يک بار هم پيش از آغاز فصل جديد ليگ برتر با فرهاد مجيدي براي حضور در پرسپوليس مذاکره کرده است.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، با اشاره به گفت و گوي خود با فرهاد مجيدي، گفت: من روز گذشته با مجيدي صحبت کردم و قبل از فصل هم با او حرف زده بودم و پيشنهاد دادم که به پرسپوليس بيايد. به هر حال بايد بپذيريم امثال مجيدي، کريمي، مهدوي کيا و نکونام چهره هاي برتر اين فوتبال هستند. از مجيدي درباره آينده‌اش و وضعيتش در نيم فصل پرسيدم که او مدام با خنده مي‌گفت من استقلالي‌ام. مجيدي يکي از بازيکنان با فرهنگ و با شخصيت ماست.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره شايعه حضور علي کريمي در داماش گفت: کريمي آنقدر بازيکن بزرگي است که تصميم بگيرد به اين پيشنهاد پاسخ مثبت بدهد يا خير. داماش هم آزاد است که با هر کسي که خواست مذاکره کند.

وي درباره احتمال حضور يحيي گل محمدي روي نيمکت پرسپوليس هم گفت: من با مديرعامل باشگاه صبا در اين رابطه صحبت کردم. از او پرسيدم آيا جدايي گل محمدي از تيم شما قطعي شده؟ که او گفت تقريبا اين کار نهايي شده است. من هم گفتم اگر مشکلي ندارد مقدمات حضور او در پرسپوليس را فراهم کنيد که آنها موافقت کردند و خود محمدي هم اعلام کرده که دوست دارد در کنار ژوزه به پرسپوليس کمک کند. البته تا الان شخصا صحبتي با گل محمدي نداشته‌ام، اما به طور جدي پيگيرم که در صورت تسويه حساب گل محمدي با صبا او را به پرسپوليس بياورم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره همکاري اين باشگاه با امير عابديني گفت: ما خيلي وقت است که علاقه داريم اين کار را انجام دهيم. عابديني پرسپوليسي بوده و حالا که از دور در کار پرسپوليس دخالت مي‌کند پيش ما بيايد و از نزديک در کارها دخالت کند، اما از شوخي گذشته دوست داريم عابديني به پرسپوليس کمک کند.

رويانيان همچنين درباره ديدار اين تيم مقابل سپاهان در هفته‌ نهم ليگ برتر، اظهار کرد: سپاهان قهرمان ليگ بوده و در حال حاضر نمايند ما در ليگ قهرمانان آسيا است که باعث خوشحالي و افتخار ماست. اميدواريم که آنها در اين جام به مراحل بالاتر صعود کنند.

وي افزود: ما بايد تلاشمان اين باشد که با کسب نتيجه اي خوب اصفهان را ترک کنيم. بدون شک براي پيروزي در اين بازي پاداشي را تعيين خواهيم کرد. بعد از مدتي که بين ما و بازيکنان فاصله افتاده بود مي‌‌خواهم امروز قول پاداش خوبي براي شکست سپاهان را به آنها بدهم.

رويانيان در پاسخ به اين سوال که اگر پرسپوليس در اين بازي نتيجه‌ نگيرد، چه تصميمي اتخاذ مي‌کند؟ گفت: قطعا جريمه هم براي اين بازي وجود دارد. من تاکيد مي‌کنم که چه در اين بازي و چه در بازي‌هاي بعد حتما جريمه مالي براي تيم در صورت عدم نتيجه‌گيري در نظر مي‌گيريم. با اين حال اميدوارم که اولتيماتوم و صحبت‌هاي من مفيد واقع شده باشد و پرسپوليس به خودش بيايد. در غير اين صورت اقدامات جدي‌تري انجام خواهم داد و هر کاري که براي نجات پرسپوليس لازم باشد را انجام مي‌دهم. حتي اگر به ضرر خودم باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی