بازدید 5697
۵

ایتالیا حافظ منافع کانادا می‌شود

کد خبر: ۲۷۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۱ 17 September 2012
وزارت امور خارجه کانادا اعلام کرد ایتالیا حفاظت از منافع این کشور را در ایران به عهده می گیرد.

به گزارش مهر به نقل از جروزالم پست، 10 روز پس از قطع روابط دیپلماتیک ایران و کانادا "جان بیرد" وزیر خارجه این کشور، ایتالیا را به عنوان حافظ منافع اوتاوا در تهران معرفی کرد.

بر این اساس، دولت ایتالیا موافقت کرده ضمن حفاظت از منافع کانادا در ایران، انجام امور کنسولی و اقدامات ضروری در این خصوص را به عهده بگیرد.
 
کانادا در همسویی با سیاستهای خصمانه آمریکا  علیه ایران و در خوش خدمتی به اشغالگران قدس، در روز هفتم سپتامبر با خارج کردن تمام دیپلماتهای خود از ایران روابط خود با این کشور را به حالت تعلیق درآورد. این اقدام کانادا با طرح ادعای عدم تامین امنیت دیپلماتهای این کشور در ایران و حمایت تهران از تروریسم انجام شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵
یکی نیست بگه آخه این چه کاریه؟ اگه منافع دارین خوب چرا قطع می کنین که براش حافظ بذارین؟
کاش وزارت خارجه ایران هم هرچه زودتر با یه کشور هماهنگ کنه که حفاطت منافع ایران تو کانادا رو بپذیره. تو همین مدت کم هم که کنسولی ایران تو اتاوا بسته شده، مشکلات زیادی برای بعضی از ایرانیان مقیم کانادا که کار کنسولی دارن پیش اومده...
حافظ منافع ایران کی مشخص میشه؟ تعداد زیادی از ایرانیان مقیم کانادا الان به مشکل برخوردن و همچنان منتظر تصمیم گیری برای این مسئله هستن. بهتره به جای حاشیه پردازی حداقل آسیبی که به خودمون وارد میشه رو به حداقل برسونین....
بیخود. چه منافعی؟
کشوری یکجانبه روابط اش راقطع کندنبایدبهش اجازه دادحافظ منابع انتخاب کند
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی