بازدید 2522
یحیی‌زاده:

فوتبال؛ پرحاشیه‌ترین رشته با بدترین نتیجه‌ها

کد خبر: ۲۷۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۶ 16 September 2012
عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به نتایج ضعیف تیم ملی فوتبال، فوتبال را پرحاشیه‌ترین رشته با بدترین نتیجه‌ها دانست و تصریح کرد: ادامه چنین روندی موجب راه‌اندازی نهضت تعطیلی فوتبال خواهد شد.

سید جلال یحیی‌زاده در گفت‌وگو با  خانه ملت با اشاره به وضعیت تیم ملی فوتبال کشور گفت: بازی با لبنان و شکست از تیمی که ما هیچ زمان از آنها گلی دریافت نکرده بودیم، آخرین امیدهای مردم از فوتبال را گرفت و باعث سرخوردگی آنها از تیم ملی شد ،زیرا ایران پس از سالها در گروه آسانی برای صعود قرار گرفته بود، اما کام ملت با این عملکرد تلخ شد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "با این نتایج تیم ملی، مردم ما فوتبال گریز شده‌اند" اضافه کرد: شیرینی پیروزی‌های المپیک و پارالمپیک و به ویژه بازی تیم والیبال به کام مردم تلخ شد و آنها دیگر انگیزه برای دیدن مسابقات فوتبال خودمان ندارند و به سراغ بازی‌های خارجی می‌روند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، فوتبال را پرحاشیه‌ترین رشته با بدترین نتیجه‌ها دانست و تصریح کرد: اگر در فرصت باقی‌مانده تا بازی ایران و کره در ۲۳ مهر، تدبیری اتخاذ شود، می‌توان امیدوار به صعود بود، ولی اگر تیم ملی به همین روال ادامه دهد، نهضت تعطیلی فوتبال در کشور راه اندازی خواهد شد.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس بیان کرد: جریانی در کشور ما ایجاد شده که مردم ضد فوتبال شعار می‌دهند؛ اما من معتقدم باید به بازیکنان اعتماد کرد و روحیه آنها را برگرداند تا تحت فشار نباشند.

یحیی‌زاده با انتقاد از رویکرد برخی رسانه‌ها در برخورد با بازیکنان فوتبال و خائن قلمداد کردن آنها، ادامه داد: عده‌ای فوتبالیست‌ها و ورزشکاران ما را خائن به کشور قلمداد می‌کنند، ولی این‌گونه نیست؛ زیرا بازیکنان تیم ملی نسبت به کشورشان غیرت و تعصب دارند؛ اما بی‌برنامگی، عدم تامین زیرساختها و مشکلات فوتبال در لیگ موجب شده آنها نتوانند با قدرت در میدان حاضر شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی