بازدید 2573

تصمیمات داوران مشکوک است

کد خبر: ۲۷۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۹ 16 September 2012
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتقاد از داوران بازی این تیم با تیم ذوب آهن گفت: بعضی از تصمیمات داوران مشکوک است و انتظار می‌رود کمیته داوران به آن رسیدگی کند.

نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره مسائل داوری بازی تیم‌های ذوب آهن و فولاد خوزستان تصریح کرد: تیم داوری دست به دست هم داده بودند تا فولاد شکست بخورد. ابتدا گل اسماعیل شریفات آفساید اعلام شد در حالی که بازیکن ما اصلا در منطقه آفساید قرار نداشت. پس از آن یک خطای واضح روی بازیکن خارجی ما در محوطه جریمه ذوب آهن رخ داد ولی داور از این صحنه چشم پوشید.

"بعضی از تصمیمات داوران مشکوک است و کمیته داوران باید به آن رسیدگی کند"، وی با بیان این جمله افزود: در نهایت هم بازیکن ذوب آهن در حالی که نزدیک به دو متر در آفساید قرار داشت به ما گل زد ولی مرتضی کریمی کمک داور بازی گل را صحیح اعلام کرد. تیم داوری این مسابقه باید پاسخگوی عملکرد خود باشد.

سعداوی در خصوص واکنش تیم داوری به اشتباهات‌شان بعد از مسابقه گفت: مسعود مرادی که ناظر داوری بود از این تصمیمات تاسف خورد. کریمی هم بعد از مسابقه گفت اگر اشتباه کرده باشم تا هفته سیزدهم محروم می‌شوم! آفساید بازیکن ذوب آهن آنقدر واضح بود که برای ما هم از چند متر آنطرف‌تر به سادگی قابل تشخیص بود.

وی تاکید کرد: فولاد از باشگاه‌هایی بوده است که حرمت داوران، کمیته انضباطی و در کل فدراسیون فوتبال را در همه موارد رعایت کرده است اما این مسئله نباید باعث شود ما مظلوم واقع شویم. ما جز اینکه حق‌مان پایمال نشود انتظار دیگری نداریم.

مربی تیم فولاد خوزستان در پاسخ به این سئوال که "آیا عدم حضور آرش افشین در فهرست 18 نفره برای تنبیه این بازیکن بوده است"؟ تصریح کرد: این تصمیم تنبیهی نبود. کادر فنی تصمیم می‌گیرد که کدام بازیکن به میدان برود. یکی از اتفاقات مبارک فولاد در این فصل هم این است که هر بازیکنی استحقاق حضور در مسابقات را داشته باشد به زمین می‌رود. سایر بازیکنان هم باید مطیع باشند.

وی در پایان گفت: متاسفانه در فوتبال ما تعداد بازیکنانی که بیشتر به فکر خودشان هستند تا به فکر باشگاه در حال رشد است. در هر باشگاه تعداد زیادی از این بازیکنان وجود دارند. در فولاد هم بازیکنانی هستند که به منافع خودشان فکر می‌کنند در حالی که ما به بازیکنان باتعصب و باانگیزه نیاز داریم. البته منظور من شخص آرش افشین نیست و یک موضوع کلی را شامل می‌شود.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در هشتمین مسابقه خود در لیگ برتر روز شنبه مقابل ذوب آهن با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست