بازدید 26853
سانفرانسیسکو کرونیکل:

عوامل فیلم موهن از آن برائت جستند

کد خبر: ۲۷۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۴ 13 September 2012
در حالی که دسترسی به کلیپ موهن در مصر و لیبی غیرممکن شده است، یکی از عوامل فیلم در پیامی گفته است تمام عوامل فیلم به شدت ناراحت بوده و از فیلم حمایت نمی‌کنند.

به گزارش فارس به نقل از «سانفرانسیسکو کرونیکل»، یکی از اعضای گروه سازنده فیلم موهن به ساحت پیامبر اسلام (ص)، که به دلایل امنیتی خواسته تا نامی از وی برده نشود، روز چهارشنبه در پیامی برای شبکه خبری سی‌ان‌ان ابراز داشت: «تمام خدمه و عوامل فیلم به شدت ناراحت هستند و احساس می‌کنند تهیه‌کننده فیلم از آنها سوءاستفاده کرده است. ما 100 درصد از این فیلم حمایت نمی‌کنیم و درباره مقصود و منظور آن دچار گمراهی شدیم. ما از بازنویسی‌های کامل فیلمنامه و دروغ‌هایی که به عوامل فیلم گفته شد، شوکه شده‌ایم.»

کلیپ این فیلم موهن تا زمان ترجمه آن به عربی در اوایل ماه جاری میلادی چندان دیده نشده بود اما پس از این ترجمه فعالان مسلمانی که از انتشار کلیپ مزبور خشمگین بودند، در اطراف سفارت آمریکا در لیبی اجتماع کردند. در درگیری‌های صورت گرفته در کنسولگری آمریکا در شهر بنغازی، چهار آمریکایی از جمله سفیر ایالات متحده در لیبی کشته شدند.

از سوی دیگر گزارش‌ها حاکی از آن است که سایت گوگل که صاحبان آن در انتخابات آتی آمریکا از جمهوری‌خواهان حمایت می‌کنند، دسترسی به کلیپ موهن مزبور را در لیبی و مصر غیرممکن ساخته است.

شرکت گوگل اعلام کرده است که که این کلیپ با استانداردهای گوگل مشکلی ندارد و بنابراین در یوتیوب باقی خواهد ماند اما دسترسی به آن در لیبی و مصر خواهد شد چرا که چیزی که در جایی توهین‌آمیز نیست، ممکن است در کشوری دیگر توهین‌آمیز باشد.

به گزارش وال‌استریت ژورنال، فیلم موهن مزبور را «سام باسیل»، تولید و کارگردانی کرده است که یک اسرائیلی – آمریکایی 54 ساله است که اصلیتش از جنوب کالیفرنیا بوده و یک شرکت ساخت و ساز را اداره می‌کند.

این صهیونیست در گفت‌وگو با روزنامه وال استریت ژورنال با اهانت به اسلام گفته بود: «اسلام سرطان است».

صهیونیست هتاک مزبور همچنین افزود که پنج میلیون دلار از یکصد یهودی برای حمایت مالی از این فیلم جمع‌آوری کرده است اما هویت این یهودی‌ها را اعلام نکرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۳
انتشار یافته: ۱۲
درودبرجوانان غیرتمندلیبی
یکی نیست به این سام باسیل صهیونیست کثیف دشمن بشریت بگوید : اسلام عین عشق است .
چه دروغ بزرگی(درباره مقصود و منظور آن دچار گمراهی شدیم)!!!
بدبختا ترسیدن اونا رو هم بکشن حالا همه چیزو انکار میکنن:)
الهی هر چه زودتر امام زمان ظهور کنه... یه جور حقشونو بزاره کفه دستشون حال کنیم
عجب!!؟
چرا هر وقت اینا بی کار می شوند یا بعد از اینکه پولشونو گرفتند دچار وجدان درد می شوند؟
لعنت بر وجود سازندگان این فیلم
بنظر می رسد یکی از راههای مقابله با این حرکت اتحاد سراسری سینماگران جهان اسلام برای دعوت از دولت ها و ملت هایشان جهت تحریم سینمای آمریکا تا زمان محاکمه عوامل ساخت این فیلم و عذرخواهی رئیس جمهور آمریکا از ملت های مسلمان است . برای این اقدام پیشنهاد می شود سریعاً کمپینی در اینترنت با هدف ایجاد این اتحادیه و همچنین رساندن صدای اعتراض مسلمانان به گوش سازمان های بین المللی فرهنگی و شخص دبیر کل سازمان ملل توسط دست اندرکاران محترم سایت تابناک راه اندازی شود .
لطفاً به این پیشنهاد پاسخ دهید . باتشکر
تو اون دنیا فرشتگان دوزخ با مذاب های گداخته منتظرند تا در حلقوم این مفسد بریزند
این صهیونیستها شروع به واق واق کرده اند. باید یکجوری پوزه بند بهشان بست.
قتل همه ی دست اندرکاران و بازیگران این فیلم موهن واجب است
خداوند لعنت کند هتاکین به پیامبر عظیم الشان اسلام را و نابود کند همه دین ستیزان را
کمی به این جملات دقت کنید"ما 100 درصد از این فیلم حمایت نمی‌کنیم و درباره مقصود و منظور آن دچار گمراهی شدیم" چقدر راحت اذهان ساده لوح را می خواهندفریب دهند. مسلمان بیدار باش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست