بازدید 2359
باقری :

باید از سنگر دفاع به سنگرتهاجم تجهیز شویم

کد خبر: ۲۷۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۵ 10 September 2012
دبیر دوم کمیسیون فرهنگی مجلس، با تاکید بر اینکه دشمنان ایران در صدد تحریف تاریخ کشور ما هستند، خواستار تهیه مستنداتی از واقعیت‌های تاریخ کشورمان شد.

محمد باقری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه مهمترین هدف شبکه‌های ماهواره‌ای، مبارزه با جهان اسلام و ارزش‌های اسلامی است ،گفت: آنچه  مسلم است یافتن راه حلی برای افشاگری دروغ‌های اسلام‌ستیزان و یافتن انگیزه‌هایی است که پیکر جامعه اسلامی را در برابر این گونه میکروبها حفظ کند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رسیدن به راههای اساسی و بنیادی برای مقابله با تداوم هجمه دشمنان   ضد ایران اسلامی ، امری ضروری است، متأسفانه مسئولان ذیربط، به جای آنکه به فکر چاره‌ای اساسی باشند، به فکر تسکین مقطعی در مقوله به یغما رفتن تاریخ  ومشاهیرایران هستند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه  شبکه‌های ماهواره‌ای تاثیرات منفی بر مخاطب دارند، به گونه‌ای که اثرات جبران ناپذیری را بر روی افراد جامعه می‌گذارند، گفت: مشکل ما این است که  حالت تهاجم  را فراموش کرده وصرفا از روش دفاع کردن استفاده کرده‌ایم، در حالی که بر اساس شواهد، تاکنون هیچ‌یک از این اقدامات اثر بخش نبوده و نتوانسته مشکلی از این معضلات را حل کند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون صدا و سیما برای ساخت و تولید سریال‌های تاریخی  درباره قبل  وبعداز اسلام، کارهای موثری انجام نداده است، تصریح کرد: ضرروی است تا تاریخ ایران رصد شود و اتفاقات و رویدادهای گذشته مورد تحقیق و پژوهش قرار گیرد، اینکه بنشینیم و فقط شاهد تماشای تحریف تاریخ ایران و دروغ پردازی‌های کشورهای بیگانه باشیم،چیزی جز زیان، عایدمان نخواهد شد.

دبیر دوم کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: متاسفانه مشکل فقط به اینجا ختم نمی‌شود، چراکه اگر قرار باشد تحقیقاتی انجام گیرد، بودجه و اعتبارات لازم در این خصوص لحاظ نمی‌شود، در حالی که برای رصد کردن تاریخ ایران و دنبال کردن گذشته پر شکوه کشورمان نیاز است تا مسائل مالی به عنوان یک عنصر معتبر برای این مهم در نظر گرفته شود.

شبکه ماهواره‌ای GEMکه شبکه‌ای ضد ایرانی به شمار می‌رود، در اقدام اخیر خود با پخش یک سریال تلویزیونی تحریف شده، به تبلیغ برای شخصیت های منفی و منفوری که پرونده‌ای سیاه در تاریخ ایران دارند پرداخته  وبه خدشه‌دار کردن فرهنگ ایران اقدام کرده است که این حرکت ضد ایرانی، خشم بسیاری از ایرانیان سراسر جهان را برانگیخته و موجی از انتقادها را به سوی خود روانه کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی