بازدید 2406
برای حضور در مسابقات قرآن دانشجویان جهان:

رئیس مجلس سه‌شنبه به تبریز می‌رود

کد خبر: ۲۷۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۲ 09 September 2012
رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه این هفته برای سخنرانی در مراسم افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن دانشجویان مسلمان به تبریز سفر می کند.

لاله افتخاری در گفت‌وگو باخانه ملت با بیان اینکه چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن دانشجویان مسلمان سه‌شنبه ۲۱ شهریور در تبریز گشایش می‌یابد،‌ گفت:‌ دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: این مسابقات که به همت جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود، برای آشنایی بیشتر دانشجویان مسلمان دیگر کشورها با پیشرفت‌های فرهنگی و قرآنی جمهوری اسلامی ایران از یک سو و آشنایی میان دانشجویان قرآن‌پژوه جهان از سویی دیگر برپا خواهد شد.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس تصریح کرد: سخنرانی دکتر لاریجانی در این مراسم، ساعت پنج بعدازظهر و با حضور همه شرکت‌کنندگان و نمایندگان کشورهای اسلامی حاضر در مسابقات خواهد بود.

وی ادامه داد:‌ دکتر لاریجانی در حاشیه این سفر، دیداری نیز از مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی خواهد داشت که با توجه به نزدیک شدن فصل سرما در این مناطق، رئیس مجلس از نزدیک در جریان روند پیشرفت بازسازی مناطق زلزله زده قرار خواهد گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی