بازدید 2176
هادی حسینی با اشاره به تهدید رئیس فدراسیون جهانی کشتی مبنی بر تعلیق فدراسیون ایران:

هیاهوی بسیار برای هیچ

کد خبر: ۲۷۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۵ 08 September 2012

عضو فراکسیون ورزش مجلس با تاکید بر حاشیه‌سازی فدراسیون جهانی کشتی برای وارونه جلوه دادن مشکلات فدراسیون کشتی ایران اظهار داشت: اظهارات فدراسیون جهانی پوچ و بی اساس است و نباید به آن اهمیت داد، چراکه تاکنون هیچ یک از تهدیدها عملی نشده است.

سید هادی حسینی در گفت‌وگو با خانه ملت، در مورد اظهارات رئیس فدراسیون جهانی کشتی درباره خطر تعلیق فدراسیون کشتی ایران گفت: این چندمین باری است که فدراسیون جهانی ایران را تهدید کرده و نتوانسته وعده‌هایش را عملی کند، همه این‌ها برای جو سازی ضد ایران است و  نباید آن را خطری جدی به حساب آورد.

نماینده مردم سواد کوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نباید با یک تهدید تو خالی، حس دلهره و ترس در جامعه ورزشی پدید آید و فکر کنیم که دنیا با این تفکرات نابود می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه این‌گونه تهدیدها به علت بزرگ‌نمایی برخی رسانه‌ها است ،افزود: این‌ها موضوعاتی است که برخی رسانه‌ها بر آن تمرکز کرده و با حاشیه‌سازی، دچار تملق‌گویی می‌شوند.

وی تصریح کرد: به طور حتم وظیفه فدراسیون جهانی، تذکر به برخی عملکردها است و بدون شک ایراد  فعالیت‌های فدراسیون ایران کمی ناراحت کننده است که طبعا مسئولان ورزشی به این تذکرات جامه عمل می‌پوشانند و به مرور آنها را اصلاح می‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به اینکه ما تاکنون درگیر بازی‌های المپیک و پارالمپیک بوده‌ایم و به همین جهت نتوانستیم به تذکرات فدراسیون جهانی عمل کنیم، اظهار داشت: برای رفع مشکلات فدراسیون کشتی ایران که منجر به تهدید فدراسیون جهانی شده، نباید عجولانه رفتار کرد؛ چراکه این اقدامات، کارهای کوچکی است که بها دادن به آن هیچ نتیجه‌ای در بر ندارد.

حسینی عنوان کرد: این موضوعا ت از نوع بحث‌های بی اساس است که متاسفانه  بعضی سایت‌ها و خبرگزاری ها با بزرگ‌نمایی خود را آلوده آن می‌کنند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه این تهدیدها برای ایجاد چالش در میان جامعه ورزش ایران است گفت: بدیهی است که فدراسیون کشتی در حیطه کاری‌اش اشکالاتی دارد که دیر یا زود حل و فصل می‌شود که ما نیز با پیگیری‌های خود سعی درجلو انداختن رفع معضلات آن خواهیم داشت.

رئیس سوئیسی فدراسیون جهانی کشتی در تازه‌ترین اظهارات خود اعلام کرد که فدراسیون کشتی ایران در صورت عدم برگزاری مجمع و انتخاب قانونی رئیس جدید تا پایان سال ۲۰۱۲ میلادی از تمام  فعالیت های بین‌المللی تعلیق خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار