بازدید 1849

تبریک لاریجانی به افتخارآفرینان پارالمپیک

کد خبر: ۲۶۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۴ 02 September 2012
رئیس مجلس در پیامی به‌مناسبت افتخارآفرینی جانبازان و معولان کشورمان در مسابقات پارالمپیک، این پیروزی‌ها را ثمره تمسک به ائمه اطهار (ع) دانست.

به گزارش فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، افتخارآفرینی ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان در مسابقات پارالمپیک 2012 لندن را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: قهرمانان ورزشکار جانباز و معلول کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران که با شعار «توکل، تلاش، میثاق با شهدا» در رقابت‌های پارالمپیک لندن حضور دارند، پر صلابت و استوار و با عزمی راسخ که از تمسک به ائمه اطهار ناشی می‌شود، افتخارآفرینی‌های خود را آغاز کردند.

لاریجانی افزود: کسب 3 مدال طلا توسط آقایان نادر مرادی در وزنه‌برداری، جلیل باقری در پرتاب وزنه، محسن کائیدی در پرتاب نیزه و یک مدال برنز توسط بانوی سرافرازمان خانم ساره جوانمردی در رشته تیراندازی با تفنگ بادی دل مردم را خوشحال کرد.

رئیس مجلس در این پیام، کسب این موفقیت‌های درخشان را از جانب خود و نمایندگان ملت، به جامعه ورزشی کشور به ویژه جانبازان و معلولان و مردم شریف ایران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در ادامه رقابت‌ها شاهد استمرار این افتخارآفرینی‌ها باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی