بازدید 3537
حقیقی به جمع ملی‌پوشان پیوست

بیک‌زاده از اردوی تیم ملی خارج شد

کد خبر: ۲۶۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۸ 01 September 2012
پس از آنکه اشکان دژآگه به علت مصدومیت از جمع ملی پوشان فوتبال ایران خارج، هاشم بیک زاده نیز به همین دلیل اردوی تیم ملی را ترک کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی فوتبال ایران به منظور برپایی یک اردوی 10 روزه و دیدار تدارکاتی با تیم ملی اردن، عصر روز جمعه وارد امان پایتخت این کشور شد.

براساس اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، از بازیکنان دعوت شده به تیم ملی ایران، هاشم بیک‌زاده به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه ران به تشخیص پزشک تیم ملی و تصمیم "کارلوس کی‌روش"، سرمربی تیم ملی در تهران از اردو جدا شد و به اردن نیامد.

کادر فنی تیم ملی کشورمان درصدد جایگزینی یک مدافع به جای بیک‌زاده است که پس از انجام کارهای مربوط به ویزا، به اردو اضافه خواهد شد. همچنین علیرضا حقیقی یکی از دروازه بانان دعوت شده که از روسیه به تهران آمده بود، بامداد جمعه در فرودگاه امام خمینی (ره) به اعضای تیم ملحق شد و به اردن آمد.

تیم ملی کشورمان پس از ورود به امان در هتل "ریجنسی پالاس" این شهر مستقر شد و بازیکنان پس از استراحتی کوتاه در دو گروه به سالن وزنه و استخر هتل رفتند تا خستگی راه را از تن خارج کنند. ملی پوشان بعد از صرف شام به دستور کی‌روش به استراحت پرداختند.

تیم ملی فوتبال ایران تا روز 19 شهریورماه در اردن خواهد بود و در این میان روز 15 شهریور یک دیدار دوستانه و تدارکاتی با تیم ملی این کشور برگزار خواهد کرد. این دیدار قرار است ساعت 19:30 روز پانزدهم شهریور به وقت محلی (21 به وقت ایران) برگزار شود.

تیم ایران سپس روز 19 شهریور برای برگزاری دیدار با تیم ملی لبنان در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 به بیروت سفر خواهد کرد. دیدار این دو تیم روز 21 شهریورماه برگزار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار