بازدید 13404
پیش‌بینی رضایی از آینده جنبش عدم تعهد؛

تغيير مي‌تواند اتفاق بيفتد

سخنرانی‌های اجلاس و در رأس آنها، سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهوری، نخست وزیر هند و محمد مرسی رییس‌جمهوری مصر، دارای پیشنهاد‌های گرانبهایی بود که اصل و مبنایی ارزشمند برای سه سال آتی است
کد خبر: ۲۶۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۳ 30 August 2012
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در اجلاس سران در تهران، دیدگاه‌های جدید و پیشنهادهای گرانبهایی برای احیای جنبش غیر متعهد‌ها و بازگرداندن نقش و جایگاه آن در سطح جهانی مطرح شد که اصل و مبنایی ارجمند برای سه سال آتی خواهد بود.

محسن رضایی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: صهیونیست‌ها و دشمنان ما در منطقه برای شکست نشست تلاش کردند، ولی این اجلاس به بهترین نحو برگزار شد و موضوع‌ها و دیدگاه‌های جدیدی برای احیای جنبش غیر متعهد‌ها و بازگرداندن نقش آن در سطح جهانی مطرح شد.

وی افزود: سخنرانی‌های اجلاس و در رأس آن‌ها سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی و نیز آقای محمود احمدی‌نژاد رییس جمهوری، نخست وزیر هند و محمد مرسی رییس جمهوری مصر، دارای پیشنهادهای گرانبهایی بود که اصل و مبنایی ارزشمند برای سه سال آتی است و به گمان من، ایران مسئولیت بزرگی به عهده دارد و به کشورهای منطقه کمک خواهد کرد.

رضایی درباره تغییراتی که جنبش عدم تعهد در سه سال آتی شاهد آنها خواهد شد، گفت: من بر این باورم که تغییر می‌تواند اتفاق بیفتد. مسائل مهمی مطرح است و نیز فشارهایی بین‌المللی بر اقتصاد کشورهای منطقه وجود دارد و به ویژه کشورهای مستقل با مسائل بانکی و مالی روبه‌رو هستند. این جنبش می‌تواند راهکارهای مفیدی بیابد و در جلوی دخالت مستکبران و قدرت‌های سلطه‌گر جهانی بایستد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: حفظ انسجام این جنبش، یکی از مسائل مهم دیگر است و اگر این امر انجام گیرد، جنبش عدم تعهد به یک تشکل فعال در سازمان ملل تبدیل می‌شود و می‌تواند نقش سرنوشت سازی در تصمیمات داخل سازمان و نیز مدیریت جهان داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار