بازدید 17431
۲

اعلام محدودیت های ترافیكی اجلاس تهران

کد خبر: ۲۶۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۵ 27 August 2012
پلیس راه راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه ای محدودیت‌های ترافیكی جاده‌های كشور را با توجه به برگزاری اجلاس سران كشورهای جنبش عدم تعهد و تعطیلی 5 روزه تهران از 6 الی 11 شهریور ماه اعلام كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، با توجه به برگزاری اجلاس سران كشورهای جنبش عدم تعهد و تعطیلی 5 روزه تهران، پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به منظور افزایش ایمنی، ایجاد كشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیكی جاده‌های كشور از روز دوشنبه 6 الی شنبه 11 شهریور ماه را اعلام كرد.

بر این اساس تردد موتورسیكلت از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 6 شهریورماه الی ساعت 24 روز شنبه 11 شهریورماه از محورهای كرج - چالوس، هراز، فیروزكوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعكس ممنوع می باشد.

** محور كرج - چالوس

الف- تردد انواع تریلر و كامیون از محور كرج - چالوس كماكان ممنوع می باشد.

ب - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز شنبه 11 شهریورماه از میدان امیر كبیر كرج به سمت چالوس ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 از مرزن آباد به سمت كرج به صورت یكطرفه خواهد بود.

** محور هراز


الف- تردد كلیه تریلرها از محور هراز كماكان ممنوع می باشد.

ب- تردد كلیه كامیون ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 الی 24 روز دوشنبه 6 شهریورماه و همچنین از ساعت 6 الی 24 روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه مورخ 7 الی 11 شهریور ماه از محور هراز ممنوع می باشد.

ج- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 الی 24 روز شنبه 11 شهریورماه از انتهای بلوار كریتون به سمت آب اسك ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:30 الی 24 از آب اسك به سمت رودهن به صورت یكطرفه می باشد.

** محور فیروزكوه

تردد كلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 الی 24 روز دوشنبه 6 شهریورماه و همچنین از ساعت 6 الی 24 روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ 7 الی 10 شهریورماه و از ساعت 6 روز شنبه 11 شهریورماه الی ساعت 2 بامداد روز یكشنبه 12 شهریورماه از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع می باشد.

** محور قدیم رشت - قزوین

تردد انواع كامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز پنجشنبه 9 شهریور ماه و همچنین از ساعت 6 الی 24 روزهای جمعه و شنبه 10 و 11 شهریورماه از محور رشت - قزوین و بالعكس ممنوع می باشد.

** محور آستارا - اردبیل

تردد انواع كامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روزهای پنجشنبه 9 شهریورماه و همچنین از ساعت 6 الی 24 روزهای جمعه و شنبه 10 و 11 شهریورماه از محور آستارا به اردبیل و بالعكس ممنوع می باشد.

** محور زاهدان- زابل

تردد كلیه تریلرها و كامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 الی ساعت 20 روزهای پنجشنبه و جمعه (9 و 10 شهریور ماه) از محور زاهدان - زابل و بالعكس ممنوع می باشد.

بر اساس این اطلاعیه ، مركز كنترل ترافیك پلیس راه نیروی انتطامی با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش‌های هموطنان درباره وضع راه‌های كشور از نظر جوی و ترافیكی، یا امدادرسانی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲
خیلی بدید! چرا شرکت های خصوصی رو تعطیل نکردید؟ امروز هیچ کس تو خیابان ها نبود و ما کله سحر مجبور بودیم بیایم سرکار!
با توجه به تردد شهروندان تهرانی مانند مراجعه به مراکز درمانی یا انجام خرید اقلام ضروری و... جا داشت که خیلی پیش از این نسبت به مسیرهای دسترسی آسان و بدون محدودیت داخل شهر نیز اطلاع رسانی می شد. این امر یعنی احترام به حقوق شهروندانی که بهرعلت در سفر نیستند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست