بازدید 8411
۷

مرگ 21 تن در خزر در تعطیلات عید فطر

کد خبر: ۲۶۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۵ 26 August 2012
فرمانده درياباني استان مازندران از مرگ 21 تن در آب‌هاي اين استان در تعطيلات دو روزه عيد فطر خبر داد.

سرهنگ هوشنگ حسيني در گفت و گو با ايسنا، در اين باره گفت: در طول تعطيلات دو روزه عيد سعيد فطر كه منجر به ازدياد حجم سفر به استان‌هاي شمالي كشور شد، 21 تن در آب‌هاي استان دچار حادثه شده و جان خود را از دست دادند.

وي با بيان اين كه دو تن از غرق‌شدگان زن و مابقي آنان مرد بوده‌اند به ايسنا گفت: تمامي اين افراد در نقاط خارج از طرح سالم‌سازي دريا دچار حادثه شده‌اند.

فرمانده درياباني استان مازندران با اعلام خبر نجات جان 12 مسافر و شهرونداني كه براي تفريح به دريا رفته بودند، از غرق‌شدگي و مرگ حتمي اظهار كرد: عمده اين افراد نيز در نقاط خارج از طرح دريا دچار حادثه شدند.

حسيني با بيان اينكه اغلب حادثه‌ديدگان را افراد غيربومي و مسافران به اين استان شامل مي‌شوند، از شهروندان و كساني كه سواحل خزر را براي گذراندن دوران مسافرت انتخاب مي‌كنند خواست از شنا در محدوده‌هاي خارج از طرح سالم‌سازي جدا خودداري كرده و در طرح‌هاي سالم‌سازي دريا نيز به توصيه‌ها و هشدارهاي نيروهاي نجات غريق و انتظامي مستقر در محل توجه كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۷
عضو شورای شهر ساری همراه دامادش که در دریای خزر غرق شد از افراد بومی استان مازندران بودند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
خوب گفته "اغلب" از غير بومي ها بودند
بخدا ما ايرانيها جنبه تعطيلي نداريم تا دو روز تعطيل ميشه به اندازه جنگ 33 روزه تلفات ميديم.
وقتی فقط چند تا شهر محدود سواحلی این نقاط سالم سازی رو داره واونم فقط یک نقطه و اونقدر جمعیت زیاد میشه که نمیشه نفس کشید شما چه انتظاری دارین؟ وقتی چند صد کیلومتر سواحل داریم ولی کل طرح سالمسازی به یک کیلومترهم نمیرسه شما چطور میخواین مردم همه اونجا جمع بشن؟ ا زوقتی من یادمه همین چندتا نقطه سالم بود تا امروز. یعنی نباید هر ساله اضافه بشه؟ اگه من مسئول بودم سالی چند تا اضافه میکردم نه اینکه بعضی جاها رو حذف کنم.
اميدوارم براي افراد درس عبرتي باشد تا اولا فن شنا را چه در دريا و چه در استخر به فرزندانشان بياموزند و همچنين در مناطق امن و مطمئن شنا كنند.
امکانات غریق نجات می بایست گسترش یافته و فقط محدود به طرح سالم سازی نباشد ضمن انکه امکانات کافی نیز می بایست در اختیار ایشان باشد .
من خودم چند روز پیش دریا بودم
یه موج به سمتم اومد بعدش زیر پام خالی شد
شانس آوردم شنا بلد بودم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار