بازدید 15472
منتظری:

مقدمات اجرای حکم مرتضوی فراهم شده است

کد خبر: ۲۶۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۳ 25 August 2012
رییس دیوان عدالت اداری گفت: با توجه به اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقدمات اجرای حکم هیات عمومی دیوان عدالت اداری برای برکناری سعید مرتضوی از سمت ریاست سازمان تامین اجتماعی فراهم شده است.

 محمدجعفر منتظری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به روند اجرایی حکم هیات عمومی دیوان عدالت اداری درباره «سعید مرتضوی» افزود: ما به آقای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کردیم که مراحل اجرای رای را به ما اعلام کند.

وی با بیان اینکه مسئول اجرای این حکم وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی است، گفت: درپی درخواست دیوان عدالت اداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفته گذشته گفت که مقدمات کار برای اجرای حکم فراهم شده است که البته بعد از آن هنوز خبری به ما داده نشده است.

رییس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه در مورد اجرای این حکم باید از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سوال پرسیده شود، در مورد زمان اجرای این حکم گفت: ما گفته‌ایم که زودتر پاسخ بدهند ولی زمانی برای این مساله تعیین نکرده‌ایم.

به گزارش ایسنا،‌ پیش از این، هیات عمومی دیوان عدالت اداری در رایی انتصاب سعید مرتضوی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سمت ریاست سازمان تامین اجتماعی را ابطال کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست