بازدید 3417

پیش‌بینی پاشازاده درباره نتیجه دربی

کد خبر: ۲۶۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۰ 22 August 2012
مهدي پاشازاده ، مدافع سالهاي نه چندان دور استقلال و سرمربي فعلي پارسه، نقطه نظرات جالبي درباره دربي 75 دارد.
به گزارش گل، پاشازاده در اين باره به زندگي مي گويد:« فوتبالي كه استقلال و پرسپوليس در مقطع فعلي بازي مي كنند اصلال ديدن ندارد. اميدوارم در دربي بازي اين دو تيم يك فرقي نسبت به قبل داشته باشد و زيباتر از آب در بيايد. سال‌هاي قبل دو تيم قبل از دربي خوب بودند اما حالا قبل از دربي هم استرس دارند و هم فوتبال ضعيفي ارائه مي دهند. البته در اين بين شرايط استقلال كمي مناسب تر است. درست است كه هر دو تيم مريض هستند اما استقلال جان بيشتري براي بردن دارد. »

 
پاشازاده صحبت هايش را اينگونه ادامه مي دهد:«  تماشاگران اين همه هزينه مي كنند و يكي دو شب قبل از دربي در پارك مي خوابند تا يك بازي زيبا تماشا كنند اما در آخر يك بازي ضعيف مي بيينند. ضمن اينكه واقعا تاسف بار است قبل از دربي براي بازي استقلال 15 هزار تماشاگر به ورزشگاه بيايد. دليلش هم بد بازي كردن استقلال است. مردم از اين نوع بازي دو تيم پرطرفدار خسته شده اند. زمان ما 10 هزار نفر، تمرين پيش از دربي ما را مي ديدند اما حالا براي بازي استقلال تنها 15 هزار تماشاگر به ورزشگاه مي رود.»


پاشازاده درباره نقاط ضعف استقلال مي گويد:« نقطه ضعف استقلال بازيسازي و گل نزدن اين تيم است. اما در درون دروازه و دفاع بهترين عملكرد را داشته و نقطه ضعف آنچناني ندارد. »


سرمربي پارسه معتقد است نكونام مي تواند گره گشاي استقلال در دربي باشد. او مي گويد:« جواد بازيكن خيلي خوبي بوده و هست اما هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده كند. همانطور كه براي آمدن جواد به استقلال اين همه سر و صدا شد ، مردم هم از او انتظار دارند تا بهترين بازي ها را به نمايش بگذارد. با اين تفاسير معتقدم نكونام مي تواند گره گشاي كار استقلال در دربي باشد. بازي هاي بزرگ براي بازيكنان بزرگ است و جواد هم يكي از اين بازيكنان بزرگ به حساب مي آيد.»


پاشازاده دربي 75 را پيش بيني مي كند. يك پيش بيني جالب از مدافع سابق تيم ملي . او مي گويد:« با وضعيت بد دو تيم نتيجه يك – صفر به سود استقلال منطقي تر است ولي اگر شاگردان قلعه نويي گل اول را همان ابتداي بازي بزنند مي توانند پرسپوليس را 4 تايي كنند»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست