بازدید 15021
بازی‌های شب نخست از هفته پنجم لیگ برتر

پیروزی مس و پیکان، توقف راه آهن و صبا

هفته پنجم لیگ بر‌تر از ساعت ۲۲ دیشب با انجام چهار مسابقه در شهرهای گوناگون آغاز شد. در این بازی‌ها که همزمان برگزار شد، میزبان‌ها ناکام بودند و یا شکست خوردند یا برابر حریفانشان به تساوی رسیدند؛ افزون بر این که مس کرمان هم به نخستین برد خود مقابل فولاد رسید.
کد خبر: ۲۶۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۳۳ 18 August 2012
در تهران، نفت که پیش از این هفته با هشت امتیاز در ردهٔ پنجم جدول قرار داشت، میزبان پیکان بود؛ اما پس از نود دقیقه تلاش مقابل مهمان خود با نتیجه دو بر یک مغلوب شد. روح‌الله سلطانی (چهارده) و جلال کاملی مفرد (سی) دو گل پیکان را در این بازی به ثمر رساندند تا پیکان هفت امتیازی شده و موقتا به ردهٔ دهم جدول راه یابد. مهدی خیری (۹۱) هم تک گل نفت را به ثمر رساند؛ افزون بر اینکه هادی شکوری از نفت در دقایق پایانی از بازی بیرون شد.

به گزارش «تابناک»، در بندرعباس دو تیم آلومینیوم و راه آهن به مصاف هم رفتند که حاصل کار دو تیم در پایان تساوی یک بر یک بود. در این بازی پربرخورد که دو اخراجی هم در پی داشت، ابتدا علیرضا عباس‌فرد (۴۷) تیم علی دایی را پیش انداخت اما سه دقیقه بعد رضا ناصحی گل تساوی را برای میزبان وارد دروازهٔ حریف کرد. وحید عسکری از آلومینیوم و محمدرضا مامانی از راه‌آهن، دو بازیکنی بودند که با دریافت کارت قرمز از بازی بیرون شدند.

همچنین دیدار دو تیم بالای جدول صبای قم و فجر سپاسی که تا این هفته از رقابت‌ها عملکرد خوبی داشته‌اند با تساوی یک بر یک همراه بود. دیوید ویرکوم (۲۷) برای صبا و سید محمدرضا حسینی (۶۵) برای فجرسپاسی گلزنی کردند تا دو تیم امتیازات این بازی را تقسیم کرده باشند.

صبا و فجر هر دو با این مساوی، ده امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به ملوان در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

پیروزی مس برابر فولاد با گلزنی عنایتی

در این دیدار که از هفته پنجم لیگ بر‌تر باشگاه‌های ایران و در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، تیم مس کرمان با گل دقیقه ۷۵ عنایتی از سد فولاد خوزستان گذشت و نخستین پیروزی خود را در فصل جاری لیگ بر‌تر تجربه کرد.

در این دیدار، شاگردان حسین فرکی، سرمربی تیم فولاد خوزستان با کنترل میانه میدان، چند موقعیت خطرناک را روی دروازه مس ایجاد کردند، ولی مهاجمان این تیم با بی‌دقتی فرصت‌های خود را از دست دادند.

بازیکنان تیم مس که با تفکرات تدافعی وارد زمین شده بودند، در دقیقه ۷۵ روی یک ضد حمله به گل رسیدند تا بتوانند سه امتیاز این بازی خارج از خانه را به دست آورند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست